Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Hjelp😅 Hvordan fungerer det rett etter tannen er tatt bort? Gjør det vondt i lang tid?😷 Har noen vært gjennom dette? Det blir "dessverre" implantat etter hvert. Sendte inn en melding om dette for noen dager siden, og var hos en annen tannlege i dag☀️ Anonymkode: 382dd...a90
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Hvorfor skal du ha en midlertidig? Er det fortann? Jeg har trukket jeksel nå og skal ikke ha midlertidig før broen skal på plass. Anonymkode: 0c097...bdc
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal du ha en midlertidig? Er det fortann? Jeg har trukket jeksel nå og skal ikke ha midlertidig før broen skal på plass. Anonymkode: 0c097...bdc Det blir et implantat etter hvert i prosessen, og for "å slippe" å mangle en tann i noen måneder, er det et hyggelig alternativ (om det fungerer). Hi Anonymkode: 382dd...a90
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Fungerer helt greit. Ikke optimalt, selvfølgelig, men jeg foretrakk det siden jeg manglet en fortann. Jeg tror jeg brukte min i seks måneder totalt. Nå er den nye tannen på plass og slt er bra. Anonymkode: f5987...a8a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Fungerer helt greit. Ikke optimalt, selvfølgelig, men jeg foretrakk det siden jeg manglet en fortann. Jeg tror jeg brukte min i seks måneder totalt. Nå er den nye tannen på plass og slt er bra. Anonymkode: f5987...a8a Takk for svar. Så bra at du er fornøyd med resultatet. Jeg har forsøkt å lete opp et bilde av en slik tann, men finner ikke noe konkret eksempel. Om du vet om en side jeg kan sjekke opp, takker jeg for det😊 Hi Anonymkode: 382dd...a90
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Så bra at du er fornøyd med resultatet. Jeg har forsøkt å lete opp et bilde av en slik tann, men finner ikke noe konkret eksempel. Om du vet om en side jeg kan sjekke opp, takker jeg for det😊 Hi Anonymkode: 382dd...a90 Jeg kastet min, tror jeg, ellers kunne jeg tatt bilde, den støpes og lages til slik at den er som en liten del av et gebiss, en tann i farge som passer til dine andre og en rosa «tannkjøttdel» ( om du har lys hud) som dekker litt av tannkjøttet både over og til sidene slik at den sitter fast. Jeg kan se når jeg kommer hjem om en eller annen absurd del av meg har spart den… Anonymkode: f5987...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå