Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Jeg har akkurat ligget lenge og veldig syk med korona. Jeg har 3 doser vaksine, likevel ble jeg veldig dårlig. Nå får jeg ikke mensen, jeg er 15 dager over tia. Min mann har kan ikke gjøre meg gravid, men jeg har likevel tatt test som er negativ. Jeg er mitt i 30 åra, det er vel litt tidlig med overgangsalderen? Er det noe andre som har fått problemer med menstruasjon etter gjennomgått covid-19? (Jeg har hørt om problemer i forbindelse med vaksinen, men ikke etter sykdom.) Takknemlig for råd eller erfaring. Anonymkode: a9ed3...7d8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Ja, datteren min, meg selv og en venninne av meg har alle fått forskjøvet syklus etter covid-19. Ingen av oss fikk det etter vaksinen, men etter sykdommen. Det er jo egentlig veldig logisk. Vaksinen gir jo bare de potensielt samme bivirkningene som selve sykdommen. Her fikk leieboeren vår hjerteposebetennelse av selve sykdommen, f.eks., mens en del fikk det av vaksinen. Forklaringen rundt mensen er vel at kroppen merker at den er syk og tuller til syklusen for å passe på at den ikke blir gravid akkurat da. Et slags selvforsvar. Anonymkode: c569a...be7
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Aldri hørt om. Anonymkode: b0512...89e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Jeg fikk ikke mensen nå etter jeg var syk. Hadde den rett før. Pleier å blø/spotte noen dager før mens, det gjorde jeg denne gangen og før mens normalt skulle startet. Og så kom det ingenting mer 😅 Har nå gått og spottet en stund, kommer nok til å gjøre det fram til menstruasjonen starter igjen...... tatt graviditetstest for sikkerhets skyld, selv om jeg ikke trodde jeg var gravid. Tipper det er koronaen sin feil, har aldri skjedd før iallefall. Anonymkode: 0473a...70f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Jeg fikk blødningsforstyrrelser av bare vaksinen, jeg! To ganger til og med. Så det er visst ikke så uvanlig. Anonymkode: 0d6c7...58d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Muligens, men jeg er en del eldre enn deg, så det kan skyldes så mangt. Jeg merket ingenting etter vaksinen (-e). Anonymkode: 602af...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå