Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Jeg er alene. Har enorme smerter, går på sterke smertestillende. Er alene med små barn. Ingen kan hjelpe. Altså hva ville du gjort ? Jeg er i grunn desperat etter svar. Anonymkode: c099f...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Ikke for å være slem eller noe, det mener jeg ikke. Jeg kjenner ei som også hadde det problemet. Der endte det opp med at pappaen til barna fikk hovedansvaret for barna, og hun hadde dem hver annen helg. Anonymkode: 3f73a...f75
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Spørre barnevernet om hjelp? Ha de i beredskapshjem til smertene er mindre og du klarer å ta vare på de selv. Anonymkode: 0c9d3...e66
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #4 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ikke for å være slem eller noe, det mener jeg ikke. Jeg kjenner ei som også hadde det problemet. Der endte det opp med at pappaen til barna fikk hovedansvaret for barna, og hun hadde dem hver annen helg. Anonymkode: 3f73a...f75 Far stiller ikke opp. Anonymkode: c099f...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Spørre barnevernet om hjelp? Ha de i beredskapshjem til smertene er mindre og du klarer å ta vare på de selv. Anonymkode: 0c9d3...e66 Jeg har gjort det, skal spørre de igjen. Ser ingen annen løsning 😢 Anonymkode: c099f...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Du har sagt at du ikke klarer å ta hånd om barna dine, og sterke smertestillende er ikke greit når du er alene med dem. Du bør ringe BV og fortelle om situasjonen din. Gjør det. Anonymkode: 123ff...d75
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Du har skrevet mange innlegg om dette, hvorfor får du ikke hjelp? Anonymkode: 81cf9...2f0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Du har skrevet mange innlegg om dette, hvorfor får du ikke hjelp? Anonymkode: 81cf9...2f0 Jeg vet ikke. Bv sier at det er foreldrene mine sitt ansvar å passe barna. Jeg sier nei, de har ikke et ansvar. Det er foreldrene sitt ansvar. Bv nekter. Foreldrene mine har jobb og et eget liv, de kan ikke overta sånn uten videre. Anonymkode: c099f...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #9 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Du har sagt at du ikke klarer å ta hånd om barna dine, og sterke smertestillende er ikke greit når du er alene med dem. Du bør ringe BV og fortelle om situasjonen din. Gjør det. Anonymkode: 123ff...d75 Jeg har gitt beskjed. Har griner i møter og i tlf mange ganger pga jeg er så fortvilet. Men føler jeg ikke blir hørt. Jeg venter på et rehabiliteringsopphold for å bli bedre. Men er 2-3 mnd venting 😢😢 Anonymkode: c099f...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #10 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har gitt beskjed. Har griner i møter og i tlf mange ganger pga jeg er så fortvilet. Men føler jeg ikke blir hørt. Jeg venter på et rehabiliteringsopphold for å bli bedre. Men er 2-3 mnd venting 😢😢 Anonymkode: c099f...251 Da må nesten foreldrene dine ringe inn bekymring. Akutt. Du har vært desperat lenge nå, med små barn du ikke klarer å ta hånd om. Bv må ikke unnlate å gjøre jobben sin her! Det er alvorlig svikt hvis de ikke reagerer. Anonymkode: 123ff...d75
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #11 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg vet ikke. Bv sier at det er foreldrene mine sitt ansvar å passe barna. Jeg sier nei, de har ikke et ansvar. Det er foreldrene sitt ansvar. Bv nekter. Foreldrene mine har jobb og et eget liv, de kan ikke overta sånn uten videre. Anonymkode: c099f...251 Da ringer du statsforvalteren i fylket, du kan ikke ha det slik. Hvem skal ha barna dine når du er på rehab? Anonymkode: 81cf9...2f0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #12 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da må nesten foreldrene dine ringe inn bekymring. Akutt. Du har vært desperat lenge nå, med små barn du ikke klarer å ta hånd om. Bv må ikke unnlate å gjøre jobben sin her! Det er alvorlig svikt hvis de ikke reagerer. Anonymkode: 123ff...d75 Ja. Skulle virkelig tro det. Anonymkode: c099f...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #13 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke. Bv sier at det er foreldrene mine sitt ansvar å passe barna. Jeg sier nei, de har ikke et ansvar. Det er foreldrene sitt ansvar. Bv nekter. Foreldrene mine har jobb og et eget liv, de kan ikke overta sånn uten videre. Anonymkode: c099f...251 BV vil jo leite i nettverket først, dersom det er sånn at barna trenger fosterforeldre eller avlastningshjem. Det er ikke så uvanlig. Klart man går etter en løsning der ungene kjenner dem de skal til, og har tilknytning. Men det er foreldrene dine selv som må si ja eller nei. BV kan ikke tvinge dem. Anonymkode: 58525...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå