Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Ok, litt kronglete overskrift, kanskje, men saken er denne. Jeg ble ansatt fast, 100%, i en bedrift i oktober 2018. Denne ble hardt rammet av pandemien, og sommeren 2020 ble jeg permittert. I august i fjor fikk jeg to valg, oppsigelse eller et midlertidig vikariat for en annen avdeling i bedriften. I denne avdelingen er det masse å gjøre, og her har det blitt ansatt to stykker fast i ettertid. Nå har jeg fått spørsmålet om jeg vil bli fast i denne avdelingen. Hvor havner jeg da på ansiennitetslisten? Nederst, selv om jeg begynte fast i bedriften i 2018? Anonymkode: d5145...c47
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Ansienniteten din tar du med deg! Anonymkode: 96143...1f6
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Ansiennitet samler du opp fra første jobb, og tar med deg gjennom livet, uavhengig av arbeidsplass og fast/vikar. Du tenker kanskje på hvem som mister jobben først ved en eventuell nedbemanning? Det vurderes individuelt, etter bedriftens behov. Anonymkode: 938c6...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå