Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #1 Skrevet 12. april 2022 Har for første gang sett denne bake-Ida på TV, og er temmelig forundra her jeg sitter! Hun kan jo ikke bake?! I alle dager? Hun har altså eget TV program som handler om baking, og knoter og styrer som en 8 åring på kjøkkenet. Sier selv at hun ikke vet hvorfor hun tilsetter ditt eller datt, pisker for fort, for kort tid, bakverk ser helt forferdelig ut osv. Disse kakene hun bakte på dette programmet jeg så nå, ville jeg kalt mislykket og kun servert til oss hjemme, ikke til gjester. Er folk flest seriøst så dårlig å bake at hun der fremstår som bake-kjendis?? Anonymkode: 4222c...614
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #2 Skrevet 12. april 2022 Søk opp Ida Gran Jensen på Instagram, jeg følger henne der og hun har ganske mye som ser godt og fristende ut altså. Den tv serien ble vel spilt inn rett etter at hun vant Hele Norge baker og hun var ganske fersk, ikke minst bak kamera 😉 Hun har blitt bedre. Anonymkode: d23a8...85a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #3 Skrevet 12. april 2022 Det er jo veldig betryggende for oss som aldri hadde bakt da. Ikke alle er vokst opp ved kjøkkenbenken med bakervarer :-) Anonymkode: 54543...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå