Gladjente00 Skrevet 14. april 2022 #26 Skrevet 14. april 2022 Ååh føler sånn med deg❤️ Vi hadde det samme probemet med datteren vår når hun var mindre og det vartw ganske lenge.. til hun var 8-9 år 🥵 vi var nødt til å holde henne for hun måtte klippe neglene sine. Hun var livredd. Hun var en veldig redd unge, redd for helt merkelige ting og det tok veldig på i de verste årene. Når hun var mindre og badet i badekaret, var hun redd for hvis det var noe som fløt i vannet, som feks lo eller lignende.. hun hylskreik og måtte ut av badekaret da. Vi gidde navn på desse tingene som fløt i vannet og navnet ble Daysi 🤣 og da var hun ikke redd lengre da de hadde fått ett navn. jeg hadde ett veldig tøft psykisk og fysisk svangerskap med henne, og ser det har preget henne desverre. nå er hun snart 11 år og ikke like redd lengre og klipper faktisk neglene sine selv og ofte, veldig nøye.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #27 Skrevet 14. april 2022 Gladjente00 skrev (1 time siden): Ååh føler sånn med deg❤️ Vi hadde det samme probemet med datteren vår når hun var mindre og det vartw ganske lenge.. til hun var 8-9 år 🥵 vi var nødt til å holde henne for hun måtte klippe neglene sine. Hun var livredd. Hun var en veldig redd unge, redd for helt merkelige ting og det tok veldig på i de verste årene. Når hun var mindre og badet i badekaret, var hun redd for hvis det var noe som fløt i vannet, som feks lo eller lignende.. hun hylskreik og måtte ut av badekaret da. Vi gidde navn på desse tingene som fløt i vannet og navnet ble Daysi 🤣 og da var hun ikke redd lengre da de hadde fått ett navn. jeg hadde ett veldig tøft psykisk og fysisk svangerskap med henne, og ser det har preget henne desverre. nå er hun snart 11 år og ikke like redd lengre og klipper faktisk neglene sine selv og ofte, veldig nøye. Stakkars lille venn, godt å høre at hun har det bedre nå. Nå har jeg klart å klippe 1 negl hver kveld. Så nå har vi klippet noen. Håper vi kommer i mål ☺️☺️ Det er mye som er tøft for han, temperatur, lukt og lys. Mye som er ekstra kan du si Anonymkode: 323b8...fd0
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #28 Skrevet 14. april 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Stakkars lille venn, godt å høre at hun har det bedre nå. Nå har jeg klart å klippe 1 negl hver kveld. Så nå har vi klippet noen. Håper vi kommer i mål ☺️☺️ Det er mye som er tøft for han, temperatur, lukt og lys. Mye som er ekstra kan du si Anonymkode: 323b8...fd0 Gutten min har også ting som er tøft for han, som andre ikke har noe problem med, som for eksempel å klippe håret, og neglene,en skikkelig kamp. Han blir 6 år til høsten. Ikke lett for oss foreldre heller når barna har det så vondt 😘🥰. Anonymkode: 6d905...80e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2022 #29 Skrevet 15. april 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Gutten min har også ting som er tøft for han, som andre ikke har noe problem med, som for eksempel å klippe håret, og neglene,en skikkelig kamp. Han blir 6 år til høsten. Ikke lett for oss foreldre heller når barna har det så vondt 😘🥰. Anonymkode: 6d905...80e Gutten min kan heller ikke gå med hvilke som helst klær. Han er meget sensitiv. Han klarer heller ikke å bruke brillene sine hvis det er riper på de (vi andre ser ingen riper) Er mye Anonymkode: 323b8...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå