Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Vi er invitert i bryllup og de som gifter seg har svart at de ønsker seg penger for de vil pusse opp kjøkkenet og ønsker da et bidrag til dette noe jeg synes er helt greit. Bedre å gi noe de ønsker enn å bare kjøpe noe, men en venninne av meg og bruden som også er invitert i bryllupet har hengt seg skikkelig opp i dette. Og mener det er frekt å ønske seg penger som i et bidrag til nytt kjøkken. Jeg ser ikke helt hva som er frekt med det. Er da ikke frekt å si at man ønsker seg en kaffekanne, så hvorfor er det frekt å ønske seg penger?😅 Anonymkode: 8cee3...883
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Det kleineste av alt med et ønske som det der, det er når de absolutt skal sette opp lister som alle kan se, hvem har gitt hvor mye... og hvor lite. Anonymkode: 66296...58d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det kleineste av alt med et ønske som det der, det er når de absolutt skal sette opp lister som alle kan se, hvem har gitt hvor mye... og hvor lite. Anonymkode: 66296...58d Er det vanlig, da? Jeg synes det er helt ok å ønske seg penger til en konkret ting. Anonymkode: 837f7...02b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Det er ingenting i veien med å ønske seg penger. Har gitt penger i to bryllupp, og jeg blåser så ubeskrivelig langt i om noen skulle få vite summen. Nå må folk senke skuldrene litt og slutte å konkurrere om absolutt alt! Herregud sier jeg bare. Det beste er å gi så de får det de ønsker seg :-) Anonymkode: c31d3...93e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 Jeg likerxdrt ikke, men det er lettvindt i det minste. Anonymkode: ef2c1...819
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #6 Skrevet 12. april 2022 Jeg syns ikke om det, om det er slik at de har alt de trenger så kan de heller be om et bidrag til flyktninghjelpen eller noe. Det er fullstendig umusikalsk at bryllupsgjestene skal bidra til å pusse opp huset! Men jeg gir jo penger og blåser i om det kommer på liste eller ikke. Er man så klasseløs at man ønsker penger så syns man sikkert at det er innafor å spre rundt summene også. Anonymkode: 1c9de...015
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #7 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns ikke om det, om det er slik at de har alt de trenger så kan de heller be om et bidrag til flyktninghjelpen eller noe. Det er fullstendig umusikalsk at bryllupsgjestene skal bidra til å pusse opp huset! Men jeg gir jo penger og blåser i om det kommer på liste eller ikke. Er man så klasseløs at man ønsker penger så syns man sikkert at det er innafor å spre rundt summene også. Anonymkode: 1c9de...015 Klasseløs? Hvorfor er du så snobbete når du henger her inne? :-D Anonymkode: c31d3...93e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #8 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Klasseløs? Hvorfor er du så snobbete når du henger her inne? 😄 Anonymkode: c31d3...93e At det var? Har jeg gått glipp av et snobbometer jeg burde tatt før jeg skriver her? Anonymkode: 1c9de...015
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #9 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): At det var? Har jeg gått glipp av et snobbometer jeg burde tatt før jeg skriver her? Anonymkode: 1c9de...015 Jepp. Det har du misset. Anonymkode: c31d3...93e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #10 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jepp. Det har du misset. Anonymkode: c31d3...93e Jøss. Og du besto, altså? Anonymkode: 1c9de...015
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #11 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jøss. Og du besto, altså? Anonymkode: 1c9de...015 Ja selvfølgelig. Fins ikke snobbete. Anonymkode: c31d3...93e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #12 Skrevet 12. april 2022 Helt uproblematisk å gi penger! De ønsker seg nytt kjøkken i bryllupsgave, og den enkleste måten er da å få penger. Blir komplisert hvis de skal lage lister som: tante Olga kjøpte de tre øverste skuffene, svigers kjøpte vasken osv. Lister med hva de ulike ga i gava, er helt normalt. Da vet en hvem og hva en skal takke for, men en skriver da ikke opp summen som ble gitt. En skriver: tante Olga ga penger. Ikke: tante Olga ga 1.000,-! Anonymkode: 14c57...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå