mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. april 2022 #101 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan tenke selv, og jeg trenger ikke linker for å mene noe! Skjønner du ikke det?? Hvis du syns det er best å bade i saltvann så kan du ikke akkurat dokumentere den meningen. Så slutt nå. Dette blir bare for dumt. Anonymkode: bfc5d...9d4 Vel… du må mene akkurat hva du vil, men i tråden her fremstår meningene dine ikke spesielt smarte . Du kan ikke sammenligne preferansen å foretrekke saltvann over ferskvann med hjelmbruk eller ikke hjelmbruk. En sånn sammenligning gjør ikke at du blir tatt særlig seriøst i en diskusjon on trygghet for våte ungdommer når de sykler.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #102 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan tenke selv, og jeg trenger ikke linker for å mene noe! Skjønner du ikke det?? Hvis du syns det er best å bade i saltvann så kan du ikke akkurat dokumentere den meningen. Så slutt nå. Dette blir bare for dumt. Anonymkode: bfc5d...9d4 Men dette er ikke hva man personlig foretrekker, men hva som er trygt NOK. Du har ingen forskning å linke til, du trekker inn stråmenn (saltvann kontra ferskvann, seriøst??) og du kan ikke forsvare holdningen din med annet enn hva du selv syns. Det er ingen mening at det er tryggere med hjelm enn uten, så lenge du ikke kan dokumentere det motsatte så er det en sannhet på lik linje med at det er tryggere med sikkerhetssele enn uten. Anonymkode: 13003...16d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #103 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jeg kan tenke selv, og jeg trenger ikke linker for å mene noe! Skjønner du ikke det?? Hvis du syns det er best å bade i saltvann så kan du ikke akkurat dokumentere den meningen. Så slutt nå. Dette blir bare for dumt. Anonymkode: bfc5d...9d4 Hvis du begynner med "tenke sjæl"-kortet har du tapt så det synger. Når leger uttaler seg om at man bør bruke hjelm og forskning viser at dette er tryggere, så sier det seg selv at en persons egne meninger ikke på noen måte kan trumfe dette fordi en selv synes man er mer fornuftig. Å argumentere innebærer å kunne forsvare påstandene sine, og det har du ikke klart i det hele tatt i denne tråden. Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #104 Skrevet 13. april 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Vel… du må mene akkurat hva du vil, men i tråden her fremstår meningene dine ikke spesielt smarte . Du kan ikke sammenligne preferansen å foretrekke saltvann over ferskvann med hjelmbruk eller ikke hjelmbruk. En sånn sammenligning gjør ikke at du blir tatt særlig seriøst i en diskusjon on trygghet for våte ungdommer når de sykler. Vel. Nå tenkte jeg å ikke gå ned på deres nivå, men altså, det har kun vært en bruker her som har diskutert saklig og intelligent, og nei, vi var ikke enige. Så dere imponerer ikke akkurat meg ved å fremstå særlig smarte heller. Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men dette er ikke hva man personlig foretrekker, men hva som er trygt NOK. Du har ingen forskning å linke til, du trekker inn stråmenn (saltvann kontra ferskvann, seriøst??) og du kan ikke forsvare holdningen din med annet enn hva du selv syns. Det er ingen mening at det er tryggere med hjelm enn uten, så lenge du ikke kan dokumentere det motsatte så er det en sannhet på lik linje med at det er tryggere med sikkerhetssele enn uten. Anonymkode: 13003...16d Jeg har skrevet at det kan gi falsk trygghet og ikke AT det er tryggere uten. Er det så vanskelig ? Blir helt matt jeg. Les hva jeg skriver da, for Guds skyld. Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvis du begynner med "tenke sjæl"-kortet har du tapt så det synger. Når leger uttaler seg om at man bør bruke hjelm og forskning viser at dette er tryggere, så sier det seg selv at en persons egne meninger ikke på noen måte kan trumfe dette fordi en selv synes man er mer fornuftig. Å argumentere innebærer å kunne forsvare påstandene sine, og det har du ikke klart i det hele tatt i denne tråden. Anonymkode: e74ac...f7d Tapt hva?? Jeg mener fremdeles det jeg har ment hele tråden, og alt jeg ser er at dere ikke klarer å lese hva jeg skriver, og tror forskning er mot skjønn. Nå må dere slutte her. For et himla mas og gnål helt uten mening og mål. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #105 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Vel. Nå tenkte jeg å ikke gå ned på deres nivå, men altså, det har kun vært en bruker her som har diskutert saklig og intelligent, og nei, vi var ikke enige. Så dere imponerer ikke akkurat meg ved å fremstå særlig smarte heller. Jeg har skrevet at det kan gi falsk trygghet og ikke AT det er tryggere uten. Er det så vanskelig ? Blir helt matt jeg. Les hva jeg skriver da, for Guds skyld. Tapt hva?? Jeg mener fremdeles det jeg har ment hele tråden, og alt jeg ser er at dere ikke klarer å lese hva jeg skriver, og tror forskning er mot skjønn. Nå må dere slutte her. For et himla mas og gnål helt uten mening og mål. Anonymkode: bfc5d...9d4 Ja, du maser og gnåler uten å komme i mål, det er vi i hvert fall enige om! Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #106 Skrevet 14. april 2022 On 4/11/2022 at 2:46 PM, Anonym bruker said: Stor kamp her. Han bruker faktisk sykkelhjelm til/fra fotballtrening (7 km tur/retur), men ikke hvis de er ute og «henger» med venner. Mange av vennene droppet hjelm helt for 1-3 år siden. Når dukker fornuften tilbake…..? Anonymkode: a004e...983 Her må både 14 og snart 16 åring det,ellers får de ikke sykle Anonymkode: 3bfa3...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå