Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #76 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg er vel mest litt imponert over viljen din til å diskutere MOT alle anbefalinger, bare fordi du har bestemt deg for at du mener sykling aldri kan bli farlig når en ungdom bare henger med kompiser. Altså, sykler de aldri noen sinne fortere enn 15-20 km/t når de henger sammen? Og dette føler du deg helt, helt sikker på? Anonymkode: e74ac...f7d Som sagt så må man ofte være konsekvent når det gjelder anbefalinger. Det er fordi folk ikke klarer å bruke skjønn. Jeg tror jeg er mye mer sikker på at mine sykler fornuftig enn hvor sikre dere er på at ungdommen deres ikke tar av hjelmen utenfor synsvidde fra dere i hvertfall. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #77 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Som sagt så må man ofte være konsekvent når det gjelder anbefalinger. Det er fordi folk ikke klarer å bruke skjønn. Jeg tror jeg er mye mer sikker på at mine sykler fornuftig enn hvor sikre dere er på at ungdommen deres ikke tar av hjelmen utenfor synsvidde fra dere i hvertfall. Anonymkode: bfc5d...9d4 Men hvorfor vil du ikke at de skal ha hjelm? Det er det jeg ikke fatter. Du hevder at det blir en falsk trygghet og da tror jeg at du undervurderer dine egne barm. Om dere har hatt en så grundig opplæring vedr det å sykle så er det jo rart om de ikke skjønner at en hjelm ikke er fripass til å kjøre tulling? Hvilken skade gjør det om man bruker hjelm? Faller man ikke er det jo null problem, faller man så kan det hende at hjelmen er til stor nytte. Anonymkode: 13003...16d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #78 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Som sagt så må man ofte være konsekvent når det gjelder anbefalinger. Det er fordi folk ikke klarer å bruke skjønn. Jeg tror jeg er mye mer sikker på at mine sykler fornuftig enn hvor sikre dere er på at ungdommen deres ikke tar av hjelmen utenfor synsvidde fra dere i hvertfall. Anonymkode: bfc5d...9d4 Igjen, du antar ting som ikke stemmer. Du har konstruert deg opp en virkelighetsoppfatning her inne der dine ungdommer, som ikke bruker hjelm i gitte situasjoner, er mer fornuftige enn andres ungdommer som alltid bruker hjelm. Ikke på ett tidspunkt er du villig til å innrømme at det kan være at også de ungdommene som skjønner at hjelm alltid er lurt, faktisk også er fornuftige ungdommer som kan mye om sykkel og sikkerhet. Og ungdommene mine tar ikke av seg hjelmen når de er ute av synsvidde. Hvordan jeg vet det? Delvis fordi både vi foreldre og venner og familie av oss kjører eller tar buss på ulike tidspunkt rundt omkring der ungdommene blir sett uten at de vet at vi tilfeldigvis passerer dem, og ser at de fortsatt har på hjelmen, men mest fordi jeg, i likhet med deg, stoler på at jeg har gitt ungdommene mine god nok opplæring og evne til risikovurdering. De vet selv at det er idiotisk å sykle uten hjelm, så de har den faktisk på seg. Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #79 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Men hvorfor vil du ikke at de skal ha hjelm? Det er det jeg ikke fatter. Du hevder at det blir en falsk trygghet og da tror jeg at du undervurderer dine egne barm. Om dere har hatt en så grundig opplæring vedr det å sykle så er det jo rart om de ikke skjønner at en hjelm ikke er fripass til å kjøre tulling? Hvilken skade gjør det om man bruker hjelm? Faller man ikke er det jo null problem, faller man så kan det hende at hjelmen er til stor nytte. Anonymkode: 13003...16d Det gjør ingen skade å bruke hjelm. De vil bare ikke bruke det rundt husene og det skjønner jeg. Jeg bruker det ikke selv. Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Igjen, du antar ting som ikke stemmer. Du har konstruert deg opp en virkelighetsoppfatning her inne der dine ungdommer, som ikke bruker hjelm i gitte situasjoner, er mer fornuftige enn andres ungdommer som alltid bruker hjelm. Ikke på ett tidspunkt er du villig til å innrømme at det kan være at også de ungdommene som skjønner at hjelm alltid er lurt, faktisk også er fornuftige ungdommer som kan mye om sykkel og sikkerhet. Og ungdommene mine tar ikke av seg hjelmen når de er ute av synsvidde. Hvordan jeg vet det? Delvis fordi både vi foreldre og venner og familie av oss kjører eller tar buss på ulike tidspunkt rundt omkring der ungdommene blir sett uten at de vet at vi tilfeldigvis passerer dem, og ser at de fortsatt har på hjelmen, men mest fordi jeg, i likhet med deg, stoler på at jeg har gitt ungdommene mine god nok opplæring og evne til risikovurdering. De vet selv at det er idiotisk å sykle uten hjelm, så de har den faktisk på seg. Anonymkode: e74ac...f7d Nå var det en som jobbet på skole innom tråden her. Jeg har vært ved tre skoler selv og snakket om sykling. Det er mange som ikke bruker hjelm og som ikke sier noe hjemme. La gå at dine ikke tar den av, men ganske vanlig er det i en viss alder. Når de har syklet fra de er fire år, så kan de sykle når de er ti år eldre altså. Men det er fremdeles steder de bør bruke hjelm, og det pleier de lett å skjønne også. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #80 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det gjør ingen skade å bruke hjelm. De vil bare ikke bruke det rundt husene og det skjønner jeg. Jeg bruker det ikke selv. Anonymkode: bfc5d...9d4 Og her ligger vel egentlig essensen. De vil ikke. Du vil ikke (dårlig rollemodell). Det er rett og slett ikke kult nok(?), og da må man finne på en lang og komplisert unnskyldning i stedet for å bare innrømme at man synes hjelm, ja hva, ser teit ut? Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #81 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Og her ligger vel egentlig essensen. De vil ikke. Du vil ikke (dårlig rollemodell). Det er rett og slett ikke kult nok(?), og da må man finne på en lang og komplisert unnskyldning i stedet for å bare innrømme at man synes hjelm, ja hva, ser teit ut? Anonymkode: e74ac...f7d Jeg håper du merker deg at jeg ikke må gå til personangrep som deg og visse andre her. Det sier vel ganske mye om å være god rollemodell det også kanskje? Eller? Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #82 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg håper du merker deg at jeg ikke må gå til personangrep som deg og visse andre her. Det sier vel ganske mye om å være god rollemodell det også kanskje? Eller? Anonymkode: bfc5d...9d4 Det er jo ikke personangrep i det hele tatt. Det er en slutning tatt på informasjon du selv deler i tråden her. Du vil ikke ha hjelm selv, derfor kan du ikke kreve at barna dine bruker det. For å rettferdiggjør det (mest for deg selv) kommer du med det største svada jeg har lest på lenge. Anonymkode: 13003...16d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #83 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke personangrep i det hele tatt. Det er en slutning tatt på informasjon du selv deler i tråden her. Du vil ikke ha hjelm selv, derfor kan du ikke kreve at barna dine bruker det. For å rettferdiggjør det (mest for deg selv) kommer du med det største svada jeg har lest på lenge. Anonymkode: 13003...16d Dere kan ikke diskutere uten å bruke stråmenn. Da er hele poenget med å diskutere borte. Dere syns jeg tar feil, ferdig med det. Det er helt greit! Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #84 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke personangrep i det hele tatt. Det er en slutning tatt på informasjon du selv deler i tråden her. Du vil ikke ha hjelm selv, derfor kan du ikke kreve at barna dine bruker det. For å rettferdiggjør det (mest for deg selv) kommer du med det største svada jeg har lest på lenge. Anonymkode: 13003...16d Selvsagt er det personangrep en del av det som skrives Anonymkode: 08699...e43
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #85 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg håper du merker deg at jeg ikke må gå til personangrep som deg og visse andre her. Det sier vel ganske mye om å være god rollemodell det også kanskje? Eller? Anonymkode: bfc5d...9d4 Det er ikke personangrep, det er slutninger jeg trekker ut fra det du skriver selv. DU vil ikke bruke hjelm, det skrev du selv, og da blir det kanskje vanskelig å finne gode argumenter for poden også, så du finner på argumenter som egentlig ikke holder vann. Når du som mor ikke bruker hjelm, så er du jo ikke en god rollemodell, er du vel? Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #86 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke personangrep, det er slutninger jeg trekker ut fra det du skriver selv. DU vil ikke bruke hjelm, det skrev du selv, og da blir det kanskje vanskelig å finne gode argumenter for poden også, så du finner på argumenter som egentlig ikke holder vann. Når du som mor ikke bruker hjelm, så er du jo ikke en god rollemodell, er du vel? Anonymkode: e74ac...f7d Jeg lar ikke det at jeg ikke bruker sykkelhjelm definere meg som hverken rollemodell eller mor. Det at jeg bruker skjønn derimot tror jeg er viktig å lære bort. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #87 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg lar ikke det at jeg ikke bruker sykkelhjelm definere meg som hverken rollemodell eller mor. Det at jeg bruker skjønn derimot tror jeg er viktig å lære bort. Anonymkode: bfc5d...9d4 Du er en dårlig rollemodell i akkurat dette bestemte tilfellet, men sikkert ikke ellers. Det vet jeg ingenting om. Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #88 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du er en dårlig rollemodell i akkurat dette bestemte tilfellet, men sikkert ikke ellers. Det vet jeg ingenting om. Anonymkode: e74ac...f7d Jaja, du får nå mene hva du vil. Jeg er ikke enig og tenker at hvis hjelm hadde vært så viktig i alle tilfeller som dere skal ha det til, så hadde det nok vært påbudt :-) så ja, det er helt åpent for å bruke skjønn. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #89 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jaja, du får nå mene hva du vil. Jeg er ikke enig og tenker at hvis hjelm hadde vært så viktig i alle tilfeller som dere skal ha det til, så hadde det nok vært påbudt 🙂 så ja, det er helt åpent for å bruke skjønn. Anonymkode: bfc5d...9d4 Ikke alt av beskyttelse som er fornuftig er påbudt, så det er er et dårlig argument. Det er ikke påbudt med lue og hansker i 20 kuldegrader, selv om det beskytter mot forfrysninger, Det er heller ikke påbudt med folat i starten av et svangerskap, selv om det beskytter mot noen fosterskader. En del ting er anbefalt, og så er det opp til folk å skjønne at anbefalinger er anbefalinger av en grunn. For øvrig: "Selv om syklister med hjelm i gjennomsnitt har færre og mindre alvorlige ulykker, er ikke det på grunn av hjelmen i seg selv, men fordi de som bruker den, er generelt mer sikkerhetsbevisste, ifølge Høye. De har for eksempel oftere lys på sykkelen, bruker refleks og sykler langt sjeldnere på fortau, noe som viser seg å være mer risikabelt enn å sykle i veibanen eller på sykkelstier." https://forskning.no/transport-helse-ny/bor-sykkelhjelm-vaere-pabudt/260532 Det sier vel i grunnen det stikk motsatte av det du påstår: at hjelm er en falsk trygghet og at de som bruker hjelm ikke er opptatt av annet som gir økt sikkerhet. Anonymkode: 26ce8...5fb
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #90 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke alt av beskyttelse som er fornuftig er påbudt, så det er er et dårlig argument. Det er ikke påbudt med lue og hansker i 20 kuldegrader, selv om det beskytter mot forfrysninger, Det er heller ikke påbudt med folat i starten av et svangerskap, selv om det beskytter mot noen fosterskader. En del ting er anbefalt, og så er det opp til folk å skjønne at anbefalinger er anbefalinger av en grunn. For øvrig: "Selv om syklister med hjelm i gjennomsnitt har færre og mindre alvorlige ulykker, er ikke det på grunn av hjelmen i seg selv, men fordi de som bruker den, er generelt mer sikkerhetsbevisste, ifølge Høye. De har for eksempel oftere lys på sykkelen, bruker refleks og sykler langt sjeldnere på fortau, noe som viser seg å være mer risikabelt enn å sykle i veibanen eller på sykkelstier." https://forskning.no/transport-helse-ny/bor-sykkelhjelm-vaere-pabudt/260532 Det sier vel i grunnen det stikk motsatte av det du påstår: at hjelm er en falsk trygghet og at de som bruker hjelm ikke er opptatt av annet som gir økt sikkerhet. Anonymkode: 26ce8...5fb Jeg har ikke skrevet noe sted at alle må være enige i mitt syn. Som jeg også skrev tidligere så må man ofte anbefale og være konsekvent fordi folk ikke bruker skjønn. Det er enklere å sette på hjelm, og å følge regler enn å tenke selv og vurdere. Når noen tilmed skryter av at de sykler med hjelm der det hverken er trafikk eller vanskelig terreng, på familietur, så må jo folk Først å at det er tullete. Om man tryner på sykkelen, så ja, men får vondt og kanskje tilmed en skade. Det overlever man helt fint! Det er så mange ting som er farligere, men som nevnt også, flere ganger : bruk hjelm der det er lurt å bruke det! Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #91 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke skrevet noe sted at alle må være enige i mitt syn. Som jeg også skrev tidligere så må man ofte anbefale og være konsekvent fordi folk ikke bruker skjønn. Det er enklere å sette på hjelm, og å følge regler enn å tenke selv og vurdere. Når noen tilmed skryter av at de sykler med hjelm der det hverken er trafikk eller vanskelig terreng, på familietur, så må jo folk Først å at det er tullete. Om man tryner på sykkelen, så ja, men får vondt og kanskje tilmed en skade. Det overlever man helt fint! Det er så mange ting som er farligere, men som nevnt også, flere ganger : bruk hjelm der det er lurt å bruke det! Anonymkode: bfc5d...9d4 Så forskning er ikke engang nok til å få deg til å skjønne at din teori er feil? Da er det jo ikke håp. Anonymkode: 13003...16d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #92 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Så forskning er ikke engang nok til å få deg til å skjønne at din teori er feil? Da er det jo ikke håp. Anonymkode: 13003...16d Det er mange som er enige med meg da, så vi er noen som bruker skjønn som det også kommer fram i reportasjen. Det underbygger også min påstand om at man føler seg tryggere med hjelm uten at det er nødvendig grunn. Du eller andre trenger virkelig ikke respektere hva jeg godtar ovenfor ungdommen her. Bare aksepter det, så kan jo de første som får alvorlig skade på grunn av sykling rapportere i tråden :-) Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #93 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er mange som er enige med meg da, så vi er noen som bruker skjønn som det også kommer fram i reportasjen. Det underbygger også min påstand om at man føler seg tryggere med hjelm uten at det er nødvendig grunn. Du eller andre trenger virkelig ikke respektere hva jeg godtar ovenfor ungdommen her. Bare aksepter det, så kan jo de første som får alvorlig skade på grunn av sykling rapportere i tråden 🙂 Anonymkode: bfc5d...9d4 Har du link til forskning som underbygger det du påstår? Jeg har aldri sett noen instanser hevde det samme som deg. Anonymkode: 13003...16d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #94 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er mange som er enige med meg da, så vi er noen som bruker skjønn som det også kommer fram i reportasjen. Det underbygger også min påstand om at man føler seg tryggere med hjelm uten at det er nødvendig grunn. Du eller andre trenger virkelig ikke respektere hva jeg godtar ovenfor ungdommen her. Bare aksepter det, så kan jo de første som får alvorlig skade på grunn av sykling rapportere i tråden 🙂 Anonymkode: bfc5d...9d4 Mange? Finn én som er enig med deg i at det ikke er vits i å bruke hjelm? Det er flere som innrømmer at de ikke orker å stå i kampen og tillater manglende bruk, men de argumenter ikke MOT bruk av hjelm slik du gjør. Problemet med folk som deg er at du er med på å legitimere overfor unge mennesker at hjelm er bortkastet i noen situasjoner, og så vil disse ungdommene påvirke andre igjen og det skapes en farlig ukultur der hjelm er noe kjipt og ukult. Anonymkode: e74ac...f7d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #95 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har du link til forskning som underbygger det du påstår? Jeg har aldri sett noen instanser hevde det samme som deg. Anonymkode: 13003...16d Nei. Jeg tror ikke noen vil si at man skal vurdere selv i enkelte tilfeller. Da blir det forvirring for de som ikke er i stand til det. Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Mange? Finn én som er enig med deg i at det ikke er vits i å bruke hjelm? Det er flere som innrømmer at de ikke orker å stå i kampen og tillater manglende bruk, men de argumenter ikke MOT bruk av hjelm slik du gjør. Problemet med folk som deg er at du er med på å legitimere overfor unge mennesker at hjelm er bortkastet i noen situasjoner, og så vil disse ungdommene påvirke andre igjen og det skapes en farlig ukultur der hjelm er noe kjipt og ukult. Anonymkode: e74ac...f7d Det står i reportasjen av det er 60% som er det. Om jeg ikke husker feil tall. Jeg er ikke med på å legimitere det for unge mennesker. Jeg lar mine slippe i visse områder. Jeg sa vel tvert i mot at jeg skjønner foreldre vil putte på mange hjelm fordi de sykler uvettig. Andre gjør ikke. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #96 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei. Jeg tror ikke noen vil si at man skal vurdere selv i enkelte tilfeller. Da blir det forvirring for de som ikke er i stand til det. Det står i reportasjen av det er 60% som er det. Om jeg ikke husker feil tall. Jeg er ikke med på å legimitere det for unge mennesker. Jeg lar mine slippe i visse områder. Jeg sa vel tvert i mot at jeg skjønner foreldre vil putte på mange hjelm fordi de sykler uvettig. Andre gjør ikke. Anonymkode: bfc5d...9d4 Så det du sier at dette er bare noe du har kokt sammen i ditt eget hode? For du vet godt at all forskning ikke er basert på å ta hensyn til at folk blir forvirret? Det alt koker ned til her er at du ikke liker å bruke hjelm selv og derfor heller ikke tar kampen med egne barn. For du har ikke en eneste kilde å vise til som støtter din teori. Anonymkode: 13003...16d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. april 2022 #97 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke skrevet noe sted at alle må være enige i mitt syn. Som jeg også skrev tidligere så må man ofte anbefale og være konsekvent fordi folk ikke bruker skjønn. Det er enklere å sette på hjelm, og å følge regler enn å tenke selv og vurdere. Når noen tilmed skryter av at de sykler med hjelm der det hverken er trafikk eller vanskelig terreng, på familietur, så må jo folk Først å at det er tullete. Om man tryner på sykkelen, så ja, men får vondt og kanskje tilmed en skade. Det overlever man helt fint! Det er så mange ting som er farligere, men som nevnt også, flere ganger : bruk hjelm der det er lurt å bruke det! Anonymkode: bfc5d...9d4 Nå var det jeg som skal pakke med hjelm på tur. Her tar du noen forutsetninger jeg ikke sa noe om . Jeg skrev landevei uten særlig trafikk. Det betyr ikke at det ikke kan være vanskelig terreng . Vi skal sykle på italienske landeveier og i terrenget der. Vi sykler med andre ord på veier vi ikke kjenner og mine gutter kjører fort. Sykkelhjelm for meg blir like selvsagt som reiseforsikring ; du håper du ikke trenger den, men er glad for å ha den om uhellet er ute. På ferie er det det dessuten fint å ikke skade seg mer enn nødvendig hvis man skulle tryne på sykkel. Hvis den hjelmen forhindrer en hjernerystelse eller et par sting i panna så er det verdt det . Vil heller finne frem plaster for skrubbsår enn å sitte på legevakta i Italia for å vente på å bli sydd. Poenget er ikke hvor stor sjanse det er for at det kommer til å gå galt, det er at det for meg er en enkel sak å sette = mellom sykkel og hjelm.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #98 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så det du sier at dette er bare noe du har kokt sammen i ditt eget hode? For du vet godt at all forskning ikke er basert på å ta hensyn til at folk blir forvirret? Det alt koker ned til her er at du ikke liker å bruke hjelm selv og derfor heller ikke tar kampen med egne barn. For du har ikke en eneste kilde å vise til som støtter din teori. Anonymkode: 13003...16d Skjønner du hva det betyr å vurdere? Det gjør jeg og mange flere for at det ikke er nødvendig å bruke hjelm over alt. Er det så vanskelig for deg å akseptere at folk mener noe annet enn det du gjør? Det kan ikke være enkelt rundt deg om det er sånt mas og kverulering ved ulike syn og uenighet om ting. mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Nå var det jeg som skal pakke med hjelm på tur. Her tar du noen forutsetninger jeg ikke sa noe om . Jeg skrev landevei uten særlig trafikk. Det betyr ikke at det ikke kan være vanskelig terreng . Vi skal sykle på italienske landeveier og i terrenget der. Vi sykler med andre ord på veier vi ikke kjenner og mine gutter kjører fort. Sykkelhjelm for meg blir like selvsagt som reiseforsikring ; du håper du ikke trenger den, men er glad for å ha den om uhellet er ute. På ferie er det det dessuten fint å ikke skade seg mer enn nødvendig hvis man skulle tryne på sykkel. Hvis den hjelmen forhindrer en hjernerystelse eller et par sting i panna så er det verdt det . Vil heller finne frem plaster for skrubbsår enn å sitte på legevakta i Italia for å vente på å bli sydd. Poenget er ikke hvor stor sjanse det er for at det kommer til å gå galt, det er at det for meg er en enkel sak å sette = mellom sykkel og hjelm. Ok. Greit. Du ga manglende info. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #99 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Skjønner du hva det betyr å vurdere? Det gjør jeg og mange flere for at det ikke er nødvendig å bruke hjelm over alt. Er det så vanskelig for deg å akseptere at folk mener noe annet enn det du gjør? Det kan ikke være enkelt rundt deg om det er sånt mas og kverulering ved ulike syn og uenighet om ting. Ok. Greit. Du ga manglende info. Anonymkode: bfc5d...9d4 Du vurderer jo på feil grunnlag når du ikke kan vise til en eneste link som underbygger teorien din. Anonymkode: 13003...16d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2022 #100 Skrevet 13. april 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Du vurderer jo på feil grunnlag når du ikke kan vise til en eneste link som underbygger teorien din. Anonymkode: 13003...16d Jeg kan tenke selv, og jeg trenger ikke linker for å mene noe! Skjønner du ikke det?? Hvis du syns det er best å bade i saltvann så kan du ikke akkurat dokumentere den meningen. Så slutt nå. Dette blir bare for dumt. Anonymkode: bfc5d...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå