Gå til innhold

Dere med krøller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finner ikke produkter som gir meg krøller som holder seg definerte og fine gjennom dagen. DE er fine mens håret lufttørker, og utvikler seg til et frizzy kaos utover dagen. 

Jeg har forsøkt diverse skum og annet, men det eneste som bevarer krøllene fint gjennom dagen gjør håret så stivt at jeg føler jeg går med hjelm, og ikke kan dra fingrene gjennom håret. 

Så jeg bruker Kevin murphy sjampo, balsam og olje eller andre pleiende leave-in produkter, og lufttørker før varmebeskytter og rettetang, etter hver hårvask. 

Skal følge med her og se om det dukker opp tips til produkter og fremgangsmåter så får jeg samle mot og gi krøllene et nytt forsøk🤞🏻

Anonymkode: e4c45...427

Jeg bruker Redken all soft sjampo og balsam.

I mange år har jeg brukt Aussi Turn up the curl hårskum. Har i skum når det er vått og lar det lufttørke. Da blir det overhodet ikke frizzy, og heller ikke stivt. Man merker ikke at det er stylingprodukter i håret når man tar på det, det er mykt og godt, men samtidig samlet og ikke frizzy. Veldig fornøyd.

https://lyko.com/no/aussie/aussie-miracle-styling-mousse-curl-define-shine

Men, nå viser det seg at de slutter med denne! Jeg har kjøpt det jeg har funnet på Normal o.l. og har nå 6 stykker på badet, når de er tomme er det tomt og jeg må igjen lete etter et produkt jeg er like fornøyd med. Helsike altså, det er ikke lett.

Ser på nettet at Aussi har kommet med en ny serie for krøller, Miracle curls, har ikke sett den serien i Norge enda, men vil prøve om den kommer.

Normal sier de "satser på krøller også" og har flere produkter der, har prøvd noen og er veldig lite imponert. Den ene serien de har, en rosa/rød en, har et skum som gjorde at jeg måtte vaske håret to ganger på samme dag. Tok det i om morgenen og holdt på å få fnatt så jeg måtte vaske det igjen på kvelden. Ble så stivt og seigt og ekkelt at jeg ikke har opplevd maken....

Anonymkode: a8291...ea5

Annonse

Cantu shea butter for naturak hair wave whip curling mousse er veldig bra syns jeg! Den bruker jeg for å friske opp krøllene om morgenen feks. Ellers må jeg virkelig anbefale Lush sin curl power hårkrem som jeg nevnte over. Den lukter litt mye, men gir flotte og faste krøller, uten at håret blir stivt. Jeg tar den i når håret er ganske vått, og så føner jeg med den dingsen på (dne for krøller, aner ikke hva den heter). Da holder krøllene seg lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...