Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Datteren er 23 og betrodde meg at dette var et problem. Moren og jeg er gode venner,og jeg vet at det datteren sier er sant. Moren er i begynnelsen av 40-årene og er en attraktiv dame med et livlig vesen. Hun er høyt utdannet innen et yrke som av mange oppfattes som prestisje samtidig som hun er musiker i et band. Alt dette gjør henne populær hos de som er mye yngre, og hun har alltid hatt såkalt åpent hus. Det som er problemet er at vennene til datteren besøker moren mer enn de er sammen med datteren, og nå studerer datteren i en annen by mens vennene er hos moren og henger med henne. Det gjelder også ekskjærester. Datteren vil ikke si noe om dette til moren fordi hun er redd hun vil bli oppfattet som sjalu og smålig. Hva tenker dere om dette, og ville dere sagt noe til moren for å få henne til å se datterens situasjon? Eller skal bare datteren godta dette? Anonymkode: c8c5e...654
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Hvis du er god venn til moren ville jeg sagt noe. Ganske spesielt!! Anonymkode: 4a440...2e0
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Hvis hun vet de er ekser av datteren, hvorfor lar hun de da henge der?? Bare det er jo ekstremt respektløst! Anonymkode: 96938...b2f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvis du er god venn til moren ville jeg sagt noe. Ganske spesielt!! Anonymkode: 4a440...2e0 Hvordan skal jeg formulere en sånn samtale? Jeg har egentlig aldri reagert på det for hun er veldig åpen og sosial, har mange venner i alle aldre mens flest yngre. Jeg vil ikke si at datteren har sagt noe for det ville hun jo ikke. Jeg kan ikke bryte tilliten hennes. Anonymkode: c8c5e...654
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #5 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis hun vet de er ekser av datteren, hvorfor lar hun de da henge der?? Bare det er jo ekstremt respektløst! Anonymkode: 96938...b2f Mange er i samme gjeng og har alltid hengt der. Anonymkode: c8c5e...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå