Gå til innhold

Føre timer aap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innvilget aap og er ansatt som lærer i 20% stilling. Ble veldig usikker på hvordan jeg skal føre timer jeg har jobbet, da lærere omfattes av en litt annen arbeidstid enn andre. Noen steder står det at man jobber 8,7 t i uken, og andre steder står det 37,5. Hva blir riktig å føre? Hvor mange timer får jeg betalt for av arbeidsgiver pr. dag?

Anonymkode: fc1a7...fe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med veilederen din sånn at det blir riktig. Det er litt spesielt når det gjelder lærere. 

Anonymkode: 3e512...37d

Skrevet

https://www.nav.no/no/person/arbeid/dagpenger-ved-arbeidsloshet-og-permittering/relatert-informasjon/utfylling-av-meldekort-for-enkelte#chapter-2

«Er du lærer i fast gradert stilling: Jobber du for eksempel 60 prosent, så skal du føre opp antall timer dette tilsvarer på meldekortet. 60 prosent blir tilsvarende 22,5 timer på meldekortet.»

På nav sine sider tar de utg.pkt i 37,5timer. Så 20% blir 7,5t da. 

Anonymkode: 681cd...7ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

https://www.nav.no/no/person/arbeid/dagpenger-ved-arbeidsloshet-og-permittering/relatert-informasjon/utfylling-av-meldekort-for-enkelte#chapter-2

«Er du lærer i fast gradert stilling: Jobber du for eksempel 60 prosent, så skal du føre opp antall timer dette tilsvarer på meldekortet. 60 prosent blir tilsvarende 22,5 timer på meldekortet.»

På nav sine sider tar de utg.pkt i 37,5timer. Så 20% blir 7,5t da. 

Anonymkode: 681cd...7ff

Var den jeg fant også. Så da får jeg føre det neste gang. Og jeg som skrev 8,7 sist... 😕

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Var den jeg fant også. Så da får jeg føre det neste gang. Og jeg som skrev 8,7 sist... 😕

Hi

Du kan endre de siste meldekortene :) 

Anonymkode: 566ac...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...