Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Jeg har fått innvilget aap og er ansatt som lærer i 20% stilling. Ble veldig usikker på hvordan jeg skal føre timer jeg har jobbet, da lærere omfattes av en litt annen arbeidstid enn andre. Noen steder står det at man jobber 8,7 t i uken, og andre steder står det 37,5. Hva blir riktig å føre? Hvor mange timer får jeg betalt for av arbeidsgiver pr. dag? Anonymkode: fc1a7...fe4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Hør med veilederen din sånn at det blir riktig. Det er litt spesielt når det gjelder lærere. Anonymkode: 3e512...37d
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 https://www.nav.no/no/person/arbeid/dagpenger-ved-arbeidsloshet-og-permittering/relatert-informasjon/utfylling-av-meldekort-for-enkelte#chapter-2 «Er du lærer i fast gradert stilling: Jobber du for eksempel 60 prosent, så skal du føre opp antall timer dette tilsvarer på meldekortet. 60 prosent blir tilsvarende 22,5 timer på meldekortet.» På nav sine sider tar de utg.pkt i 37,5timer. Så 20% blir 7,5t da. Anonymkode: 681cd...7ff
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): https://www.nav.no/no/person/arbeid/dagpenger-ved-arbeidsloshet-og-permittering/relatert-informasjon/utfylling-av-meldekort-for-enkelte#chapter-2 «Er du lærer i fast gradert stilling: Jobber du for eksempel 60 prosent, så skal du føre opp antall timer dette tilsvarer på meldekortet. 60 prosent blir tilsvarende 22,5 timer på meldekortet.» På nav sine sider tar de utg.pkt i 37,5timer. Så 20% blir 7,5t da. Anonymkode: 681cd...7ff Var den jeg fant også. Så da får jeg føre det neste gang. Og jeg som skrev 8,7 sist... 😕 Hi Anonymkode: fc1a7...fe4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2022 #5 Skrevet 12. april 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Var den jeg fant også. Så da får jeg føre det neste gang. Og jeg som skrev 8,7 sist... 😕 Hi Anonymkode: fc1a7...fe4 Du kan endre de siste meldekortene Anonymkode: 566ac...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå