Gå til innhold

Er dette normalt?😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mensen og plutselig kjenner jeg at det»popper ut» masse blod.Ser ut som hinner/klumper(vet ikke hva jeg skal kalle det)som kommer sammen med dette. 
Er helt utblødd etter en 15 minutters tur ute.
Har skjedd flere ganger ikveld, bytter i ett her…..

Er dette normalt da?(burde vite,da jeg er 33 år🙈🤷🏼‍♀️)

Anonymkode: 1bf03...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det alltid sånn, så det med koagler osv var normalt for meg, men om du ikke pleier å ha så kraftige blødninger, så ville jeg kontaktet lege. Store endringer i blødninger bør sjekkes. 

Anonymkode: 81fbd...833

Skrevet

Jeg kunne ha det slik noen menstruasjoner innimellom, eller i perioder. Men er det veldig uvanlig for deg, så få en sjekk, som hun over sier.

Anonymkode: 62887...12d

Skrevet

Det er mest sannsynlig bare slimhinnen som kommer ut. Som er helt normalt. I begynnelsen av menstruasjonen har jeg ihvertfall mest av dette, så etter en dag så er det lysere blod og mindre mengde. Da er det liksom tomt for slimhinne.. 

Anonymkode: 43232...5bb

Skrevet

Venninnen min har alltid hatt det slik når hun har mensen, men hvis det er første gang du opplever det ville jeg kontaktet lege i morgen. Kan du faktisk ha en spontanabort ute å vite at du har vært gravid? 

Anonymkode: ed7b7...8ad

Skrevet

Kan være en spontanabort. 

Anonymkode: 4a05c...29a

Skrevet

Har det stort sett hver menstrasjon. Veldig slitsomt i et par dager før det roer seg, må stort sett skifte hver time

Anonymkode: 5a537...8aa

Skrevet

Hver menstruasjon etter midten av tredveårene… Kommer gjerne dag 2 og 3. Det finnes noen piller for å begrense blødning om du har begynt å blø mye mer. Ta det opp med legen din, min sendte meg til gynekolog da det startet, så det er sikkert greit å følge opp :) 

Anonymkode: 23171...52f

Skrevet

Har alltid hatt det så lenge jeg ikke går på hormonprevensjon. Blitt ekstra slitsomt etter jeg fyllte 40 ca. Har måttet dra hjem fra jobb for å skifte klær et par ganger. Blør ikke så mye hver dag, men 1-2 dager er det mye på veldig kort tid. Klumper og herlige greier, usj. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...