Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Hvordan kan man la være å tenke på svaret? Var på jobbintervju onsdag før påske, og det var totalt 8 stk i forrige uke som skulle intervjues til 2 stillinger. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk svar uka etter påske, men ingen av mine referanser ble ringt før ferien. Hva tenker dere? Burde jeg da anta at jobben ikke ble min? Anonymkode: afca1...feb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hvordan kan man la være å tenke på svaret? Var på jobbintervju onsdag før påske, og det var totalt 8 stk i forrige uke som skulle intervjues til 2 stillinger. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk svar uka etter påske, men ingen av mine referanser ble ringt før ferien. Hva tenker dere? Burde jeg da anta at jobben ikke ble min? Anonymkode: afca1...feb Kommune? Anonymkode: 3dd46...c0f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Kommune? Anonymkode: 3dd46...c0f Ja. Anonymkode: afca1...feb
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ja. Anonymkode: afca1...feb Husk at uka etter påske kan være til og med fredag 22. april, og det er fortsatt en god stund til 🙂 jeg ville hatt is i magen. I kommunen der jeg jobber (stor kommune i nærheten av Oslo) har det nylig vært intervjurunder til kontorstillinger og jeg vet at det er så mye å gjøre at de nok vil ringe referanser over påske og så avgjøre noe etter det 🙂 lykke til! Anonymkode: 3dd46...c0f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Husk at uka etter påske kan være til og med fredag 22. april, og det er fortsatt en god stund til 🙂 jeg ville hatt is i magen. I kommunen der jeg jobber (stor kommune i nærheten av Oslo) har det nylig vært intervjurunder til kontorstillinger og jeg vet at det er så mye å gjøre at de nok vil ringe referanser over påske og så avgjøre noe etter det 🙂 lykke til! Anonymkode: 3dd46...c0f Tusen takk 😊 Jeg håper så veldig på denne jobben så derfor overtenker jeg alt! Anonymkode: afca1...feb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2022 #6 Skrevet 11. april 2022 De har kontaktet alle referansene så fortsatt håp! Anonymkode: afca1...feb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Og jeg venter fortsatt, føler vel jeg burde fått en oppdatering på Mail i det minste så nå er håpet i løpet av morgendagen hvis ikke kan jeg nok glemme denne stillingen. Anonymkode: afca1...feb
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og jeg venter fortsatt, føler vel jeg burde fått en oppdatering på Mail i det minste så nå er håpet i løpet av morgendagen hvis ikke kan jeg nok glemme denne stillingen. Anonymkode: afca1...feb Uka etter påske er ikke over i morgen kl 16 ha is i magen og lykke til Anonymkode: 11ff2...e44
Anonym bruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Uka etter påske er ikke over i morgen kl 16 ha is i magen og lykke til Anonymkode: 11ff2...e44 Tusen takk 😊 Anonymkode: afca1...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå