Gå til innhold

Slankepiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med slankepillene Mysimba? Hvilke bivirkninger opplevde dere evt? Er det verdt evt bivirkninger i forhold til vektreduksjonen dere fikk?

Anonymkode: fc894...38f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: fc894...38f

Skrevet

Hadde grei virkning første måneden, fikk litt mindre matlyst og det gav meg motivasjon til å starte slanking og trening. Etterhvert forsvant virkningen. Hadde mye bivirkninger i starten, svimmel og kvalm. Men ikke verre enn at jeg holdt ut. 

Anonymkode: d7584...a08

Skrevet

Er det mulig. Spis mindre, så enkelt er det faktisk! Piller gjør deg ikke mindre tjukk. 

Anonymkode: 795e5...6a2

Skrevet

Det finnes flere grupper på facebook ang denne medisinen. Tror den ene heter Mysimba/Saxenda , og begge blir brukt som slankemedisin for svært overvektige. Bruker selv saxenda grunnet diabetes og har ikke gått ned i vekt , men nå er det heller ikke målet mitt.

Anonymkode: 196db...8c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Er det mulig. Spis mindre, så enkelt er det faktisk! Piller gjør deg ikke mindre tjukk. 

Det er langt fra enkelt når de har et spiseproblem. Ville du sagt til en alkoholiker at hun skulle drikke mindre for "så enkelt er det"? 

Anonymkode: a5e65...baf

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er langt fra enkelt når de har et spiseproblem. Ville du sagt til en alkoholiker at hun skulle drikke mindre for "så enkelt er det"? 

Anonymkode: a5e65...baf

Ikke sikkert at hi er matavhengig heller da.

Anonymkode: f3bf5...d82

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke sikkert at hi er matavhengig heller da.

Det er faktisk langt fra enkelt punktum. De fleste klarer å gå ned, nesten ingen klarer å holde seg der uavhengig av innsats.

Jeg har gått ned mange ganger. Før første barnet klarte jeg å gå ned fra kmi på 34 til 22. Mellom og etter barna fra 34 til 28. De siste ti årene har det vært full stopp på 31. Etterpå går jeg opp igjen til 34.

Jeg spiser normalt, skeier litt ut i helgene når jeg ikke slanker meg. 

Anonymkode: 1f7ba...543

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er faktisk langt fra enkelt punktum. De fleste klarer å gå ned, nesten ingen klarer å holde seg der uavhengig av innsats.

Jeg har gått ned mange ganger. Før første barnet klarte jeg å gå ned fra kmi på 34 til 22. Mellom og etter barna fra 34 til 28. De siste ti årene har det vært full stopp på 31. Etterpå går jeg opp igjen til 34.

Jeg spiser normalt, skeier litt ut i helgene når jeg ikke slanker meg. 

Anonymkode: 1f7ba...543

Jeg sa ikke at det var enkelt, jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er. Jeg sa bare at man trenger ikke å være matavhengig selv om man er overvektig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvem er du? 

Anonymkode: 63d49...e6d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg sa ikke at det var enkelt, jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er. Jeg sa bare at man trenger ikke å være matavhengig selv om man er overvektig.

Det er da ingen som overspiser fordi de har så lyst til å være overvektig!

Er man sykelig overvektig har man et spiseproblem, akkurat som de med anoreksia og bulimi.

Anonymkode: 2faac...045

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er da ingen som overspiser fordi de har så lyst til å være overvektig!

Er man sykelig overvektig har man et spiseproblem, akkurat som de med anoreksia og bulimi.

Anonymkode: 2faac...045

Det kan være mange faktorer som spiller inn, matavhengighet trenger ikke å være et av de nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...