Gå til innhold

Hvordan ville dere ha løst dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp, og skal starte med å dele av rommet til 11-åringen som er ganske stort. Jeg og mannen har ikke ordentlig soverom, derfor må dette gjøres. Gulv må rives opp og det vil nok kanskje bli mellom 2-4 uker som rommet vil bli utilgjengelig.  Hvordan ville dere ha løst dette i forhold til 11-åringen mtp sovesituasjon osv? Hun selv lurer veldig på om hun ikke kan ha besøk på flere uker for eks. Ville dere kuttet ut besøk i flere uker, eller funnet en løsning på det?

Anonymkode: 8d0de...b69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man kutte ut besøk bare fordi soverommet hennes ikke kan brukes. 
Helt ærlig skjønner jeg ikke problemstillingen 

Anonymkode: 555cd...5ef

Skrevet

Det går nok fint 🙂. Hun klarer seg sikkert uten besøk i noen uker, kan være hos venner, eller så kan jo de være i stua mens dere tar dere en tur ut, eller sitter en annen plass. Vi pusser opp en hel etasje,  jeg setter meg i  senga og surfer på mobilen når gutten min har besøk. 

Anonymkode: 1bcf8...395

Skrevet

Hun og vennene kan jo være i andre deler av huset eller leiligheten? Stue, kjøkken? Overnattingsbesøk i stuen og lage "telt" under spisebord/stoler. Være på veranda i finere vær, eller kle på seg masse og sitte med tepper/dyne/soveposer på verandaen og drikke kakao. Er det varmt nok, sove på verandaen, om det går. Og så antar jeg at de bytter på å være hos andre også.

Ikke noe problem :)

Anonymkode: 0ab3a...506

Skrevet

Hun kan sove på sofaen og ha besøk i stua. Bør ikke være noe problem. :)

Anonymkode: 5d7e7...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...