Gå til innhold

Synes Støre forskjellsbehandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både Enoksen og Tajik har gjort feil og ingen av de nevnte dette under samtaler før ansettelse. Jeg synes Støre var mye hardere i sine uttalelser når det gjaldt Enoksen som ikke hadde forklart dette på forhånd i forhold til hvordan han uttalte det at Tajik heller ikke hadde sagt noe. 

Anonymkode: 05558...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når feilene du gjør handler om måten du behandler dine medmennesker på, så er det jo straks litt verre da. 

Anonymkode: 33bc2...ec4

Skrevet

og så har han vel lært at  når  Tajik hadde mer skjeletter i skapet så har helt sikkert Enoksen også det. Enoksen "håper" jo at det ikke kommer mer! hallo???  hva har du holdt på med da? men sånn blir det vel om man er lett på tråden da... også som mann...

det eneste dette viser meg er at jeg må preppe dattera mi til å skjønne at selv om man er gammel nok så bør man kunne tenke seg at man kan angre på at man gjorde for mye med gifte, eldre menn...  at hun må kunne si nei!  For mannfolk er og blir litt tankeløse...

og jo tidligere debut jo flere sjanser har man til å gjøre noe dumt man angrer på...

Anonymkode: f8137...ee1

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.4.2022 den 12.38):

Når feilene du gjør handler om måten du behandler dine medmennesker på, så er det jo straks litt verre da. 

Anonymkode: 33bc2...ec4

Vel hun gjorde noe kriminelt (svindlet på skatten) mens han var ekstremt umoralsk. Jeg er ikke på noen av dem sin side, men  jeg synes de burde fått den samme behandlingen. Han har jo åpnet for at Tajik kan komme tilbake til politikken og han har fortsatt Giske i partiet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Vel hun gjorde noe kriminelt (svindlet på skatten) mens han var ekstremt umoralsk. Jeg er ikke på noen av dem sin side, men  jeg synes de burde fått den samme behandlingen. Han har jo åpnet for at Tajik kan komme tilbake til politikken og han har fortsatt Giske i partiet. 

Jeg mener at det  å stjele er ekstremt umoralsk jeg da. Hadia stjal fra fellesskapet. Hun var en tyv. Hun skammer seg ikke over det, angrer ikke på det. Hun angret bare på at hun ble tatt.

Jeg mener det er umoralsk det også. Men så er spørsmålet hva som er mest umoralsk? Uansett er det umoralsk, begge deler.

Anonymkode: 1066c...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...