Gå til innhold

Beste spise-digg-mat-i-sofaen-rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon.

Anonymkode: 05daf...5a5

Skrevet

Grønnsaknuggets. De er tusen ganger bedre enn kyllingnuggets. Minst. Det og dip er godt da, og så kan du jo bare ha små tomater til, og det blir null gris!

Ellers så syns jeg jo toast er sofamat. 

Pommes frites er også søren at, og da kan du jo ha kyllingklubbe til. Har du papir så blir det også lite gris.

Pizza er vel en selvfølge, og sushi også kanskje. Jeg bruker å steke kjøttdeig og makaroni med ost. Jeg bruker vanlig potetgull ved siden av, og det er skikkelig usunt og skikkelig godt :-D 

Anonymkode: 8e510...455

Skrevet

Nachos, pizza, varme fylte horn, makaroni og ost.

Anonymkode: 36bec...156

Skrevet

Fallafel! Feks i pitabrød med salat og chilimajones eller chilirømme.

Anonymkode: 42a33...51d

Skrevet

Take away thaimat: feks kylling i red currysaus😋

Anonymkode: 69993...c02

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Grønnsaknuggets. De er tusen ganger bedre enn kyllingnuggets. Minst. Det og dip er godt da, og så kan du jo bare ha små tomater til, og det blir null gris!

Ellers så syns jeg jo toast er sofamat. 

Pommes frites er også søren at, og da kan du jo ha kyllingklubbe til. Har du papir så blir det også lite gris.

Pizza er vel en selvfølge, og sushi også kanskje. Jeg bruker å steke kjøttdeig og makaroni med ost. Jeg bruker vanlig potetgull ved siden av, og det er skikkelig usunt og skikkelig godt 😄

Kjøpte grønnsaknuggets? Vil du dele hvilke som er gode?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kjøpte grønnsaknuggets? Vil du dele hvilke som er gode?

Jeg vet bare at jeg kjøpte den på Extra, og jeg mener de lå i stort beger. Skal kjøpe i morgen da, for jeg ble skikkelig overrasket over hvor gode de var. 

Skrevet

Tusen takk! Gjerne flere!

Anonymkode: 05daf...5a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vet bare at jeg kjøpte den på Extra, og jeg mener de lå i stort beger. Skal kjøpe i morgen da, for jeg ble skikkelig overrasket over hvor gode de var. 

Googlet litt, men kunne ikke finne noen i beger. Lyst til å dele hvilke i morra kanskje 😊Må testes når de er så gode 😊

Skrevet

innbakte pølser
quesadillas
lasagne
enchiladas
fylte pannekaker
tacosticks
børek
wok

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Googlet litt, men kunne ikke finne noen i beger. Lyst til å dele hvilke i morra kanskje 😊Må testes når de er så gode 😊

Ja, jeg googlet selv og fant ikke. Ja, deler i morgen når jeg har fått kjøpt dem :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja, jeg googlet selv og fant ikke. Ja, deler i morgen når jeg har fått kjøpt dem 🙂

👍

Skrevet

Hva som helst som kan spises med skje eller gaffel sånn at man kan holde matskåla i den ene hånda og gaffelen i den andre. Lasagne, kjøttboller eller andre typer kjøtt med en eller annen smakfull saus. Kyllingspyd med peanøttsaus (eller annen saus), gryteretter, Småsnacks med dip (div. kjøtt, grønnsaker, etc) , ett eller annet i pita-brød - i motsetning til tacolefser/skjell går det an å spise pitabrød med fyll uten å søle). Egentlig spiser jeg det meste i sofaen, spesielt på fredager. Ingenting er så deilig som å krype opp i sofakroken, se noe kjekt på tv og bare slappe av. 

Anonymkode: db231...88e

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

👍

Det sto bare rett og slett "vegetarmiddag" utenpå pakningen. De kommer opp når du googler Extra Coop bak, så vet du hva du skal se etter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.4.2022 den 8.40):

Det sto bare rett og slett "vegetarmiddag" utenpå pakningen. De kommer opp når du googler Extra Coop bak, så vet du hva du skal se etter. 

Hmm, kan du linke til bilde? Jeg klarer ikke å finne ut av hvilken du mener.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.4.2022 den 21.12):

innbakte pølser
quesadillas
lasagne
enchiladas
fylte pannekaker
tacosticks
børek
wok

Hva er tacosticks? Det høres spennende ut!

Anonymkode: c0a40...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...