Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hei, er det noen som har planer om å ta denne båten i sommer, eller før? Eller kjenner området den går til? Hotell? Virker utrolig spennende. Anonymkode: 5a363...30c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Ja, vi skal, har vært på ferie i Nederland flere ganger før og skal dit igjen. Skal videre da, først til Amsterdam og videre ut til kysten. Har ikke sjekket akkurat stedet båten kommer i land, så vet ikke hvordan det er der. Kjenner flere som skal ta båten ned med motorsykkel i sommer, og kjøre hjem igjen på småveiene oppover. Anonymkode: 6e842...6ac
Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ja, vi skal, har vært på ferie i Nederland flere ganger før og skal dit igjen. Skal videre da, først til Amsterdam og videre ut til kysten. Har ikke sjekket akkurat stedet båten kommer i land, så vet ikke hvordan det er der. Kjenner flere som skal ta båten ned med motorsykkel i sommer, og kjøre hjem igjen på småveiene oppover. Anonymkode: 6e842...6ac Plassen båten kommer i land på , heter Eemshaven… men mer vet jeg ikke. Kunne tenkt meg å tatt turen med mann og barn, uten bil. Men vet jo ikke hvor langt det er til ting, eventuell tog/buss /avstand til nærmeste storby… Noen plasser det er enkelt å finne info om slikt tro? Er jo mange sider om alt, men en som er enkel 🙈 Anonymkode: 5a363...30c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Vi skal, voksne og barn. Vet lite om stedet, men finner ut av det vi trenger før og underveis. Anonymkode: d87d2...4a1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Plassen båten kommer i land på , heter Eemshaven… men mer vet jeg ikke. Kunne tenkt meg å tatt turen med mann og barn, uten bil. Men vet jo ikke hvor langt det er til ting, eventuell tog/buss /avstand til nærmeste storby… Noen plasser det er enkelt å finne info om slikt tro? Er jo mange sider om alt, men en som er enkel 🙈 Anonymkode: 5a363...30c Nederland har korte avstander og det er veldig enkelt å komme seg rundt med tog. Vi reiste Nederland rundt i tre uker i fjor. Helt topp. Anonymkode: 3a8e5...7a3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #6 Skrevet 9. april 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Nederland har korte avstander og det er veldig enkelt å komme seg rundt med tog. Vi reiste Nederland rundt i tre uker i fjor. Helt topp. Anonymkode: 3a8e5...7a3 Oi, da må jeg spørre om du har tips til overnatting? Vi driver og ser på airbnb i Nederland og finner mange hytter i sånne små ferieparker/hytteparker, typ med et felles svømmebasseng. Jeg vil gjerne unngå svære ferieparker, det bli for tett. Hvordan bodde dere, og kan du evt gi meg konkrete tips til steder dere var fornøyd med? Har aldri feriert i Nederland før. Anonymkode: a46df...081
Anonym bruker Skrevet 9. april 2022 #7 Skrevet 9. april 2022 Slenger meg på denne, forslag til hotell og lignende. og er det dyrt i Nederland ?? Anonymkode: 5a363...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå