Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #1 Skrevet 8. april 2022 Hva gjør jeg galt? Hans påskeliljer står ute natt og dag og er like fine og gule. Mine har bare stått ute en natt, var rett det skulle bli for kaldt. Etter en uke er de i ferd med å visne. Det er disse tête-à-tête påskeliljene det er snakk om. Kjøpte mine på Kiwi. Pleier det å være stor kvalitetsforskjell på disse blomstene? Anonymkode: b0341...d01
Himmel og hav Skrevet 8. april 2022 #2 Skrevet 8. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hva gjør jeg galt? Hans påskeliljer står ute natt og dag og er like fine og gule. Mine har bare stått ute en natt, var rett det skulle bli for kaldt. Etter en uke er de i ferd med å visne. Det er disse tête-à-tête påskeliljene det er snakk om. Kjøpte mine på Kiwi. Pleier det å være stor kvalitetsforskjell på disse blomstene? Anonymkode: b0341...d01 Du har hatt dine inne i varmen. Da springer de fortere ut og blir fortere avblomstra.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #3 Skrevet 8. april 2022 Himmel og hav skrev (11 minutter siden): Du har hatt dine inne i varmen. Da springer de fortere ut og blir fortere avblomstra. Takk! 😀 Hilsen en blomster-noob 🙈 Anonymkode: b0341...d01
sug lut Skrevet 8. april 2022 #4 Skrevet 8. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva gjør jeg galt? Hans påskeliljer står ute natt og dag og er like fine og gule. Mine har bare stått ute en natt, var rett det skulle bli for kaldt. Etter en uke er de i ferd med å visne. Det er disse tête-à-tête påskeliljene det er snakk om. Kjøpte mine på Kiwi. Pleier det å være stor kvalitetsforskjell på disse blomstene? Anonymkode: b0341...d01 De skal stå ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå