Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Vi har 3 biler En liten ekstrabil med beltestol - som er på service. En ny hovedbil med beltestol - Den brukte mannen til jobb i dag, og har brått fått beskjed om at han må jobbe overtid Den gamle hovedbilen som skal selges om litt - Uten beltestol siden den stolen siden stolen er flyttet over i den nye bilen. Vår mellomste er syk slik at jeg har hjemmekontor i dag. Vi ha en slik bilpute liggende, minste er 117 cm høy og skolen/SFO er 4 km unna. Kan jeg bruke denne puten når jeg skal hente minste på SFO etter jobb? Blir veldig krøkkete dersom jeg først må kjøre 30 km til jobben til mannen, hente beltestolen for så å kjøre tilbake og hente minste, og da vil jeg også måtte avslutte jobb tidligere som jeg egentlig ikke kan på grunn av møte på slutten av dagen. Anonymkode: 0a79d...2a1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Det er lovlig, ja. Risikovurderingen og din egen samvittighet får du selv stå for. Anonymkode: 72415...cb2
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har 3 biler En liten ekstrabil med beltestol - som er på service. En ny hovedbil med beltestol - Den brukte mannen til jobb i dag, og har brått fått beskjed om at han må jobbe overtid Den gamle hovedbilen som skal selges om litt - Uten beltestol siden den stolen siden stolen er flyttet over i den nye bilen. Vår mellomste er syk slik at jeg har hjemmekontor i dag. Vi ha en slik bilpute liggende, minste er 117 cm høy og skolen/SFO er 4 km unna. Kan jeg bruke denne puten når jeg skal hente minste på SFO etter jobb? Blir veldig krøkkete dersom jeg først må kjøre 30 km til jobben til mannen, hente beltestolen for så å kjøre tilbake og hente minste, og da vil jeg også måtte avslutte jobb tidligere som jeg egentlig ikke kan på grunn av møte på slutten av dagen. Anonymkode: 0a79d...2a1 Det er lovlig, og selvom beltestol er bedre enn pute så ville jeg absolutt ha hentet barnet med pute i dag. Anonymkode: 08ef9...b21
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Det er lovlig, ja. Risikovurderingen og din egen samvittighet får du selv stå for. Anonymkode: 72415...cb2 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er lovlig, og selvom beltestol er bedre enn pute så ville jeg absolutt ha hentet barnet med pute i dag. Anonymkode: 08ef9...b21 Takk, da gjør jeg det Det er en lite trafikkert vei med lav fartsgrense som faktisk overholdes. HI Anonymkode: 0a79d...2a1
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Ikke noe problem. Anonymkode: d76ad...0d4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Beltestolen beskytter bedre i sidekollisjon, og den er bedre hvis barnet sovner. Jeg ville ikke nølt med å bruke pute i din situasjon. Anonymkode: 88b4a...ef9
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Beltestolen beskytter bedre i sidekollisjon, og den er bedre hvis barnet sovner. Jeg ville ikke nølt med å bruke pute i din situasjon. Anonymkode: 88b4a...ef9 Jeg brukte puten, men vil selvfølgelig ikke gjøre det til daglig og på lengre turer HI Anonymkode: 0a79d...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå