Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 De siste dagene har jeg følt meg snufsete, blir snufsete om morgenen så slipper det etterhvert. Litt vondt i halsen innimellom, på ene siden, den er vond når jeg trykker på også. Når kvelden kommer så blir jeg kald, jeg fryser. Når jeg legger meg så blir jeg varm fort. Men i natt når jeg la meg, så frøs jeg., måtte hente enda en dyne, før jeg klarte å få i meg varme, og sovnet. I morges er jeg snufsete igjen. Jeg har også pollenallergi, så det er ekstra vanskelig å skylle fra om det er noe annet eller allergi. Hadde også kyssesyken nylig. Bør jeg bestille time hos lege? Jeg fryser om dagen og varm om natten, men det forskjell hele tiden. Anonymkode: ca435...485
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Kan, men svært usannsynlig. For de fleste vil influensa gjøre en veldig dårlig, gi betydelige smerter, komme "som kastet på" og ikke gi snørr/snufsing. Det du beskriver høres mer ut som en forkjølelse. Anonymkode: 27774...f13
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Du har ikke influensa . Da er du helt slått ut. Ikke litt snufsete. Du er forkjølet. Trenger ikke lege for det Anonymkode: fc16a...5bf
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Jeg tror heller ikke det er sannsynlig at dette er influensa, men det er en myte at alle blir veldig dårlige av influensa. Det er godt mulig å ha det med svake symptomer, hvis man f.eks. har delvis immunitet fra tidligere influensavirus. Anonymkode: 1336b...1cd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Hadde uansett tatt en koronatest. Korona var som en ingluensa hos meg, nesten akkurat slik du beskriver. Anonymkode: 8a6a6...051
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Du har pollenallergi! Det er masse i luften vi kan reagere på nå, og jeg har vært litt tett i nesa og snufsete lenge nå. At du blir kald på kvelden på denne årstiden er heller ikke uvanlig da det faktisk kan være store temperaturforskjeller fra dagtid til kveldstid. Det kommer også an på hvor aktiv du er på dagtid kontra kveld. Det med halsen kan være alt mulig bagatellmessig, så prøv en pastill eller drikke neste gang du. Nå håper jeg det blir slitt med alle innbilte sykdommer og fjas her altså. Kan det være ditt og kan det være datt? OM du får influensa, covid eller hvasomhelst som minner om det så overlever du nok helt fint! Herregud! Anonymkode: 41d66...302
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kan, men svært usannsynlig. For de fleste vil influensa gjøre en veldig dårlig, gi betydelige smerter, komme "som kastet på" og ikke gi snørr/snufsing. Det du beskriver høres mer ut som en forkjølelse. Anonymkode: 27774...f13 Takk for svar 💛 Anonymkode: ca435...485
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg tror heller ikke det er sannsynlig at dette er influensa, men det er en myte at alle blir veldig dårlige av influensa. Det er godt mulig å ha det med svake symptomer, hvis man f.eks. har delvis immunitet fra tidligere influensavirus. Anonymkode: 1336b...1cd 💛 Anonymkode: ca435...485
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Du har pollenallergi! Det er masse i luften vi kan reagere på nå, og jeg har vært litt tett i nesa og snufsete lenge nå. At du blir kald på kvelden på denne årstiden er heller ikke uvanlig da det faktisk kan være store temperaturforskjeller fra dagtid til kveldstid. Det kommer også an på hvor aktiv du er på dagtid kontra kveld. Det med halsen kan være alt mulig bagatellmessig, så prøv en pastill eller drikke neste gang du. Nå håper jeg det blir slitt med alle innbilte sykdommer og fjas her altså. Kan det være ditt og kan det være datt? OM du får influensa, covid eller hvasomhelst som minner om det så overlever du nok helt fint! Herregud! Anonymkode: 41d66...302 Har aldri laget tråd om noe lignende her inne for, men uansett høres det ut som du er stått opp med feil fot. Takk for svar og en fin dag ønsker jeg deg👍 Anonymkode: ca435...485
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har aldri laget tråd om noe lignende her inne for, men uansett høres det ut som du er stått opp med feil fot. Takk for svar og en fin dag ønsker jeg deg👍 Anonymkode: ca435...485 Nei, du har kanskje ikke, men det er så mye fokus på influensa, forkjølelse og Cocos at jeg blir dritt lei. Kan du si hva du egentlig vil med info du får her da? Hva gjør du med den liksom? "Å det kan være influensa, så nå er jeg syk" ?? "Det er sikkert bare allergi, så det var jo synd, for da er jeg jo frisk" ?? Anonymkode: 41d66...302
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, du har kanskje ikke, men det er så mye fokus på influensa, forkjølelse og Cocos at jeg blir dritt lei. Kan du si hva du egentlig vil med info du får her da? Hva gjør du med den liksom? "Å det kan være influensa, så nå er jeg syk" ?? "Det er sikkert bare allergi, så det var jo synd, for da er jeg jo frisk" ?? Anonymkode: 41d66...302 Cocos for covid. Ja, hvorfor ikke :-D Anonymkode: 41d66...302
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Høres mest ut som en forkjølelse. Det går så sinnsynkt mye nå, vi har vært forskånet i 2 år og knapt vært syke, nå smitter alle hverandre med allverdens virus. Det er oppkast, streptokokker, forkjølelser, magevirus, kyssesyken, smittsom lungebetennelse osv osv. Har fire barn/ungdommer og det er så mye sykdom rundt dem nå at jeg har aldri sett maken Anonymkode: b8bec...531
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 Hvorfor mener du at du trenger å oppsøke lege? Anonymkode: e1d9e...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå