Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #26 Skrevet 8. april 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er jammen meg forskjell mellom arbeidsplasser. Jeg jobber i det private, får kaffe/te mm, gratis lunsjbuffe med varm og kald mat hver dag, fri tilgang til frukt, nøtter og oppkuttede grønnsaker, julegave, påskeegg, sommergave, julebord, sommerfest, høstfest og ei vinflaske i ny og ne. Anonymkode: e59d9...659 Du må også ta med at du blir skattet av gratis lunsjbuffé, så helt gratis er det ikke Anonymkode: 22e06...d25
Anonym bruker Skrevet 8. april 2022 #27 Skrevet 8. april 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det er jammen meg forskjell mellom arbeidsplasser. Jeg jobber i det private, får kaffe/te mm, gratis lunsjbuffe med varm og kald mat hver dag, fri tilgang til frukt, nøtter og oppkuttede grønnsaker, julegave, påskeegg, sommergave, julebord, sommerfest, høstfest og ei vinflaske i ny og ne. Anonymkode: e59d9...659 Finnes dette fremdeles i privat næringsliv? IT? Jeg jobber i finans, og her spares det på alt! Kostnadskutt for å please aksjonærene - no more free bananas for you! Kaffen er fortsatt gratis, mens lunsjen har blitt dårligere og dyrere. Vi har god forsikring, pensjon og lånerente, det er jeg veldig glad for, men det får man gjennom mange fagforeninger/forbund også. Er utrolig demotiverende når det går bra med bedriften, men alt går til aksjonærene. Anonymkode: 93c73...7bc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2022 #28 Skrevet 14. april 2022 On 4/7/2022 at 8:35 AM, Anonym bruker said: Jeg jobber på en mellomstor plass og der er det tradisjon å gi fine påskegaver til de ansatte og vikarer. I år får ikke de som er sykmeldte. Det er tre stykker. Anonymkode: a6b2b...441 helt greit Anonymkode: 4bf24...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå