Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Var på jobbintervju igår, og totalt skulle 7 intervjues i løpet av denne uka. Er en offentlig stilling. Ringes alle referanser fortløpende eller ringer de kun de aktuelle etter intervjurunden? En stilling jeg har veldig lyst på, og virker som jeg må vente noen uker pga påsken i tillegg så nå kommer jeg til å analysere alt. Anonymkode: 7a8c9...ddd
Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Det vanlige er at man ringer referanser for de 2 eller 3 mest aktuelle Anonymkode: 77030...402
Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Vi ringer kun de som er aktuelle, Anonymkode: e9524...0e5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Dersom man er kalt inn til intervju er man kvalifisert, og da kontaktes referanser. Jeg gjør unna alle intervju og starter så på referanseintervjuene. Det kan ta to-tre uker å ha tatt alle. Deretter følger skrivearbeidet. Så fra vi starter med første intervju går det tre-fem uker før innstilling sendes ansettelsesrådet for vedtak. Anonymkode: 42e84...05e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dersom man er kalt inn til intervju er man kvalifisert, og da kontaktes referanser. Jeg gjør unna alle intervju og starter så på referanseintervjuene. Det kan ta to-tre uker å ha tatt alle. Deretter følger skrivearbeidet. Så fra vi starter med første intervju går det tre-fem uker før innstilling sendes ansettelsesrådet for vedtak. Anonymkode: 42e84...05e Takk for svar! Da håper jeg fortsatt på jobben! Anonymkode: 7a8c9...ddd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dersom man er kalt inn til intervju er man kvalifisert, og da kontaktes referanser. Jeg gjør unna alle intervju og starter så på referanseintervjuene. Det kan ta to-tre uker å ha tatt alle. Deretter følger skrivearbeidet. Så fra vi starter med første intervju går det tre-fem uker før innstilling sendes ansettelsesrådet for vedtak. Anonymkode: 42e84...05e Man er ikke automatisk kvalifisert fordi man kalles inn til intervju:) Anonymkode: e9524...0e5
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Man er ikke automatisk kvalifisert fordi man kalles inn til intervju:) Anonymkode: e9524...0e5 Man kaller jo ikke inn kandidater som ikke er kvalifisert til intervju. Jeg ringer i alle fall referanser til alle som jeg kaller inn. Anonymkode: 42e84...05e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Man kaller jo ikke inn kandidater som ikke er kvalifisert til intervju. Jeg ringer i alle fall referanser til alle som jeg kaller inn. Anonymkode: 42e84...05e Som fyller de formelle kravene, ja. Det finnes da flere kvalifikasjonskrav som man vurderer undr selve intervjuet. Intervjurunden er også en prosess hvor man siler bort. De som blir vurdert uegnet bruker jeg ikke mer tid på Anonymkode: e9524...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå