Gå til innhold

Tilbehør til fish and chips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er godt inntil det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt en salat med eplebiter og agurk ihvertfall. Sitronsaft over pluss sitronpepper. Noen vil sikkert foreslå en passende dressing også, men det bruker jeg ikke så vet ikke om annet enn litt rømme i så fall. 

Anonymkode: 2fab1...fde

Skrevet

Jeg pleier å ha en salat med mango, eller grønnsaksblanding med erter, 🙂

Anonymkode: ef42f...48e

Skrevet

Ååå, da må du jo egentlig ha curry sauce, men du får nok ikke kjøpt eller lagt noe ordentlig "chip shop" curry sauce i Norge. Det er veldig godt. Ellers så spiser jo britene det med masse eddik på, gjerne med mushy peas til. Sjeldent du får noe mer fancy enn det. Som hun sier over kan nok en frisk salat være godt, rømme funker også.

Anonymkode: 5ced9...9b8

Skrevet

Ertestuing laget på frosne erter, ikke tørre. Remulade.

Skrevet

Remulade og salat med valgfrie ingredienser 

Anonymkode: 9152a...aa2

Skrevet

Ertestuing (av tørre erter her) eller vanlige grønne erter, raspet gulrot eller agurksalat. Gjerne remulade. Sitronsaft eller eddik til å drisle over.

Skrevet

Dipper i remulade og sweet chili saus

Anonymkode: 8f4e3...f82

Skrevet

Veksler mellom ertepure, remulade og aioli.

Skrevet

Remulade og råkost med sitronsaft på (jeg liker ikke eddik).

Anonymkode: 7216d...5d9

Skrevet

Tusen takk for alle tips, jeg endte opp med coleslaw i dag😅 Men har var mye som skal prøves👍🏻

Skrevet

Ertepuré, eller agurksalat (agurker med eddik).

Anonymkode: 1a4cc...c74

Skrevet

Vi serverer med ertepuré laget på frosne grønne erter, et skvis med sitron over fisken, og hjemmelaget remulade🤩

Anonymkode: 39949...2fc

Skrevet

Jeg vil gjerne ha grønn erterpuré, men det liker ikke resten av familien, så da blir det sjelden til at jeg lager det. Så normalt har vi en frisk salat med litt sprø grønnsaker, og så lager jeg en majones- og rømmebasert saus med karri eller noe friskt med sitron/lime og chili, eller forskjellige urter. 

Anonymkode: cf7a3...3df

Skrevet
On 4/6/2022 at 12:31 PM, Den perfekte mor, påan igjen said:

Hva er godt inntil det?

vi bruker en grønn salat eller raspet gulerotter :)

Anonymkode: 1f778...5af

Skrevet

Remulade og eddik er vel vanlig. Selv må jeg ha noe grønt, gjerne en frisk salat med masse godt. 

Anonymkode: af809...00a

Skrevet

Man skal ikke ha remulade med fish & chips. Man skal ha malt vinegar. Og evt. ketchup.

Hilsen engelsk

Anonymkode: a0ef5...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...