Gå til innhold

Jeg savner koselig sex... (obs. Detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift i noen år, men merker nå at jeg savner koselig sex. For meg vil det si misjonær stilling, se hverandre i øynene, kysse litt, stryke..osv. Men det har vi aldri hatt. Han ønsker kun sex fra siden eller bakfra. En sjelden gang får jeg ri han med medfølgende kyssing. Er det normalt å savne intim sex? (Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men)

Anonymkode: 85077...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt dette til ham? Sex handler jo om at begge skal være fornøyd, ikke bare én. Mannen min har det forresten som deg, så da har vi koselig sex innimellom også, selv om jeg overhodet ikke tenner på det selv.

Anonymkode: 8da80...d0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Har du sagt dette til ham? Sex handler jo om at begge skal være fornøyd, ikke bare én. Mannen min har det forresten som deg, så da har vi koselig sex innimellom også, selv om jeg overhodet ikke tenner på det selv.

Anonymkode: 8da80...d0a

Ja, har sagt det i årevis 😔

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, når du har vært sammen lenge øker lysten på koselig sex. Det er spennende å ha litt røffere sex av og til, som feks offentlig og i situasjoner hvor en kan bli oppdaget. Men koselig sex er bærekraftig sex, all annen sex er bare ekstra krydder. Jeg liker å bruke mye tid på å bygge opp forventninger. Ingen ting er så deilig som å ha sex når jeg er i et modus som får meg til å tenke på musa til dama hvert 5. minutt, da er jeg klar for ei hel helg i senga hvor jeg nyter henne på alle tenkelige og utenkelige måter, uten orgasmemas. Det er noe som heter seksuell kjemi, det er en optimal blanding av litt mitt og litt ditt.

Anonymkode: 40935...2e0

Skrevet

Dette skjønner jeg veldig godt du savner ja, for den nærheten er veldig viktig. Jeg og kjæresten har dette og det er så fint og godt. Vi varierer jo iløpet av økten vår med å ha denne koselige sexen og litt røffere sex der vi leker og er hardere. Vi ønsker ALT og vil ikke være noe av det foruten. Prøv å forklar mannen din at dere kan gjøre begge deler. Det er jo ikke sånn at sex trenger full action hele tiden og at roligere og mer kjærlig variasjon også forlenger en god sexøkt med tanke på at han holder ut lengre og dermed rekker at du også får orgasme. Jeg får orgasme av fingring f eks og han fingrer meg mellom skifte av stillinger. Det blir da suging og kyssing og stryking og ja... alt mulig om hverandre hele tiden. Så skjønner godt du vil ha det og savner det. 

Anonymkode: fc2bb...ee1

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt, når du har vært sammen lenge øker lysten på koselig sex. Det er spennende å ha litt røffere sex av og til, som feks offentlig og i situasjoner hvor en kan bli oppdaget. Men koselig sex er bærekraftig sex, all annen sex er bare ekstra krydder. Jeg liker å bruke mye tid på å bygge opp forventninger. Ingen ting er så deilig som å ha sex når jeg er i et modus som får meg til å tenke på musa til dama hvert 5. minutt, da er jeg klar for ei hel helg i senga hvor jeg nyter henne på alle tenkelige og utenkelige måter, uten orgasmemas. Det er noe som heter seksuell kjemi, det er en optimal blanding av litt mitt og litt ditt.

Ååååå *drømme* Er akkurat det jeg trenger. Liker det krydderet også som du skriver.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dette skjønner jeg veldig godt du savner ja, for den nærheten er veldig viktig. Jeg og kjæresten har dette og det er så fint og godt. Vi varierer jo iløpet av økten vår med å ha denne koselige sexen og litt røffere sex der vi leker og er hardere. Vi ønsker ALT og vil ikke være noe av det foruten. Prøv å forklar mannen din at dere kan gjøre begge deler. Det er jo ikke sånn at sex trenger full action hele tiden og at roligere og mer kjærlig variasjon også forlenger en god sexøkt med tanke på at han holder ut lengre og dermed rekker at du også får orgasme. Jeg får orgasme av fingring f eks og han fingrer meg mellom skifte av stillinger. Det blir da suging og kyssing og stryking og ja... alt mulig om hverandre hele tiden. Så skjønner godt du vil ha det og savner det. 

Anonymkode: fc2bb...ee1

Jaaa.. er akkurat sånn jeg ønsker det. Det høres helt fantastisk ut 😅💗 sex med han jeg er gift med, er mekanisk og er liksom så ensom. Veldig rar følelse egentlig.. 

Skrevet

Men dere er voksne, trygge på hverandre og snakker samme språk. Hvordan klarer du å ha sex gang på gang uten å få det som du ønsker? 

Jeg er gift og har vært sammen med samme mann i 15 år. Vi har alltid hatt god sex. Grunnlaget for det er at man må kommunisere, gi og ta, få til en balanse der begge får dekket sine ønsker og behov. 
Og fysiologisk sett er det dumt om mannens behov dekkes først (for da blir det lite action etterpå)

For oss så er «rutinen» kos, klining, ta på hverandre, suging, fingring og/eller slikking til jeg kommer, samleie i ulike stillinger mens jeg kommer flere ganger, alt etter hvor god tid vi har og hvor mye vi orker, og så avslutter vi nesten alltid med at jeg rir ham til han kommer.
Vi er litt omvendt av det som er vanlig, jeg kommer ganske lett og flere ganger, mens han trenger litt tid og bestemte stillinger for å komme i mål. Fordelen med det er at han kan holde på så lenge vi orker først, og så avslutter vi med det han trenger for å komme i mål. 
Mer kos og klining etterpå. 

Når du skriver «Han ønsker kun….» så sier du jo samtidig at dere har sex kun for å tilfredsstille mannens ønsker. Da er jo ikke grunnlaget for god sex tilstede. Det holder tydeligvis ikke å fortelle ham hva du ønsker, så da får du ta kontroll når dere har sex og styre showet slik at du får viljen din. Kanskje det går opp for ham at koselig og intim sex også har noen fordeler, og at det er fint med litt større variasjon i løpet av akten. 

Anonymkode: 71121...102

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, har sagt det i årevis 😔

Hva har han i årevis gitt som grunn for at han ikke vil gjøre det som er godt for deg, da?

Anonymkode: 37e26...ff0

Skrevet

Han stiller på det andre laget!!

Anonymkode: 8e553...9e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han stiller på det andre laget!!

Nei. Han er ikke homo. Vi er gift ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vært gift i noen år, men merker nå at jeg savner koselig sex. For meg vil det si misjonær stilling, se hverandre i øynene, kysse litt, stryke..osv. Men det har vi aldri hatt. Han ønsker kun sex fra siden eller bakfra. En sjelden gang får jeg ri han med medfølgende kyssing. Er det normalt å savne intim sex? (Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men)

Du mener god gammeldags elske? Er jo bare å si det til ham. 

Anonymkode: b563a...40c

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Nei. Han er ikke homo. Vi er gift ❤️

Litt naiv? 

Skrevet

Han trenger ikke være homo, men det er dustete av ham å ikke være litt fleksibel og imøtekomme dine ønsker, ihvertfall deler av tiden.

Jeg skjønner ønskene dine veldig godt. Sex i misjonærstillingen er undervurdert, det kan være veldig bra, både seksuelt, romantisk og emosjonelt. 

For min del trenger jeg å se mannen min inn i øynene mens han tar meg. Det påvirker hele dynamikken mellom oss. Det er kjærlighet, selv om sex alltid er litt dyrisk også.

Anonymkode: bf682...643

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.4.2022 den 10.46):

Jaaa.. er akkurat sånn jeg ønsker det. Det høres helt fantastisk ut 😅💗 sex med han jeg er gift med, er mekanisk og er liksom så ensom. Veldig rar følelse egentlig.. 

Hvorfor deltar du i det da?

Anonymkode: e4e8b...b81

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor deltar du i det da?

Fordi jeg er nymfoman.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg er nymfoman.

Har du fortalt det til mannen din da? Det virker ikke slik.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har du fortalt det til mannen din da? Det virker ikke slik.

Ja. Selvsagt. Forteller alt

Skrevet

Men hvorfor ha samme stilling gjennom hele akten, de har vi nesten aldri.
Starter som regel med kos og misjonærstillingen.
Hva vi slutter med, vel det kommer helt an på hva vi finner på underveis.

Må jo også leke litt :)

Anonymkode: d1b30...a25

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg er nymfoman.

Ok. Du trenger jo hjelp på mer enn ett plan. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Ja. Selvsagt. Forteller alt

Da er det merkelig at han ikke gjør mer for deg synes jeg. Jeg mener at når du har behov for mer intimitet bør han strekke seg litt ut over sin egen komfortsone for at du også skal ha det bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...