Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Ser aldri innlegg fra venner og kjente i feeden min. Kun nyhetsartikler og annonser. Finnes det en innstilling som gjør at man får opp innlegg fra venner? Det er jo derfor jeg ønske å være på Facebook.. Anonymkode: 87c51...bc3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Det er ikke så mange som Legger ut lenger. Folk har klaget for mye på hva a.dre skrev så nå er det Inger som tør lenger. Anonymkode: eb399...b17
Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Slutt å føle aviser/medier, de pusher KO jevnt ut nye saker og vil derfor havne på topp i feeden din. Når det blir overveldende mange annonser pleier jeg å trykke på de tre prikkene på hvert innlegg og huke av for slå av + slå av denne annonsøren for alltid. Må gjøre det på alle innlegg gjennom dagen. Det virker for en stund fordi det tar litt tid før FB finner nye algoritmer som passer din profil Anonymkode: 0c8ac...ce8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Det er ikke så mange som Legger ut lenger. Folk har klaget for mye på hva a.dre skrev så nå er det Inger som tør lenger. Anonymkode: eb399...b17 Joda, folk legger fortsatt ut mye, men Facebook vil naturlig nok helst at du skal se innlegg som de tjener penger på. Det går an å begrense det ved å trykke slå av for hver enkelt annonse, som hun over her skriver. Instagram har samme problem, men der er det filmer som pushes hele tida. Det er ekstra irriterende siden den nå spiser opp megabyte i rekordfart. Anonymkode: fcdc2...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå