Gå til innhold

Facebook har blitt en nyhetsfeed - mulig å endre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser aldri innlegg fra venner og kjente i feeden min. Kun nyhetsartikler og annonser.

Finnes det en innstilling som gjør at man får opp innlegg fra venner? Det er jo derfor jeg ønske å være på Facebook.. 

Anonymkode: 87c51...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mange som

Legger ut lenger. Folk har klaget for mye på hva a.dre skrev så nå er det Inger som tør lenger.

Anonymkode: eb399...b17

Skrevet

Slutt å føle aviser/medier, de pusher KO jevnt ut nye saker og vil derfor havne på topp i feeden din.

Når det blir overveldende mange annonser pleier jeg å trykke på de tre prikkene på hvert innlegg og huke av for slå av + slå av denne annonsøren for alltid. Må gjøre det på alle innlegg gjennom dagen. Det virker for en stund fordi det tar litt tid før FB finner nye algoritmer som passer din profil

Anonymkode: 0c8ac...ce8

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er ikke så mange som

Legger ut lenger. Folk har klaget for mye på hva a.dre skrev så nå er det Inger som tør lenger.

Anonymkode: eb399...b17

Joda, folk legger fortsatt ut mye, men Facebook vil naturlig nok helst at du skal se innlegg som de tjener penger på. Det går an å begrense det ved å trykke slå av for hver enkelt annonse, som hun over her skriver.

Instagram har samme problem, men der er det filmer som pushes hele tida. Det er ekstra irriterende siden den nå spiser opp megabyte i rekordfart.

Anonymkode: fcdc2...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...