Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Spør her siden ingen svarer på korona-forumet. Noen som har fått en slik strek etter 2 timer, og som ikke har vært smittet? Passer utrolig dårlig å bli syk nå. Ja, jeg skal holde meg for meg selv i dag, ta en ny test i morgen og jeg vet at en strek etter tidsfristen anses som ugyldig. Anonymkode: f48fc...74f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Hvorfor spør du da? Når du vet at testen er ugyldig etter tidsfristen? Viste den ikke posetiv etter 15 minutter så har du ikke korona. Vet det går mye influensa nå for tiden. Anonymkode: 215f3...17d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Det skjer stadig med våre når de gar stått en stund. Bare kast den, den viser ikke at du har covid19 Anonymkode: f7c5d...80d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor spør du da? Når du vet at testen er ugyldig etter tidsfristen? Viste den ikke posetiv etter 15 minutter så har du ikke korona. Vet det går mye influensa nå for tiden. Anonymkode: 215f3...17d Jeg spør siden jeg aldri før har fått en slik strek etter tidsfristen, og lurer på om det kan være en indikasjon på at jeg muligens er smittet, har også hørt om andre som fikk strek etter tidsfristen og positiv dagen etter. Av den grunnen lurer jeg på hvilke erfaringer andre har. HI Anonymkode: f48fc...74f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det skjer stadig med våre når de gar stått en stund. Bare kast den, den viser ikke at du har covid19 Anonymkode: f7c5d...80d Tusen takk for svar Anonymkode: f48fc...74f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Den eneste gangen det har dukket opp strek etter tidsfristen hos meg testet jeg knall positivt dagen etter. Anonymkode: 1dbd0...b4e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Spør her siden ingen svarer på korona-forumet. Noen som har fått en slik strek etter 2 timer, og som ikke har vært smittet? Passer utrolig dårlig å bli syk nå. Ja, jeg skal holde meg for meg selv i dag, ta en ny test i morgen og jeg vet at en strek etter tidsfristen anses som ugyldig. Anonymkode: f48fc...74f Den er ugyldig. Har stått om dette overalt. Anonymkode: dfa15...51b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 Både jeg og sønnen min fikk sånne tester når vi var smittet. Positiv med en gang dagen etter. Anonymkode: a0606...b9f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg spør siden jeg aldri før har fått en slik strek etter tidsfristen, og lurer på om det kan være en indikasjon på at jeg muligens er smittet, har også hørt om andre som fikk strek etter tidsfristen og positiv dagen etter. Av den grunnen lurer jeg på hvilke erfaringer andre har. HI Anonymkode: f48fc...74f Nei. Den er negativ og ugyldig. Har fått flere positive etter noen timer, men aldri positiv dagen etter. Anonymkode: dfa15...51b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #10 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Nei. Den er negativ og ugyldig. Har fått flere positive etter noen timer, men aldri positiv dagen etter. Anonymkode: dfa15...51b Tusen takk for svar Anonymkode: f48fc...74f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #11 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Både jeg og sønnen min fikk sånne tester når vi var smittet. Positiv med en gang dagen etter. Anonymkode: a0606...b9f Uff da. Skal teste igjen i morgen, håper den forblir negativ, XXXX Anonymkode: f48fc...74f
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #12 Skrevet 4. april 2022 Her har vi hatt negative tester som forblir negative i dagesvis, og som da åpenbart har vært negativ. Vi har hatt negative tester som får strek når de blir liggende en stund, uten at vi har hatt covid eller fått det like i etterkant. mot vi har hatt negativ test like i forkant av påvist covid, som IKKE ble positiv etter å ha ligget, til tross for at vi testet positiv innen 12 timer etterpå. Og så har vi hatt positive tester som ble positive innen fristen og hvor vi var covid-syke. Med andre ord. Alle varianter finnes. Det korte svaret er at du må lese av testen innenfor fristen og forholde deg til det svaret. Ikke overanalysere testen i etterkant. Anonymkode: 8a9d7...4f7
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #13 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Her har vi hatt negative tester som forblir negative i dagesvis, og som da åpenbart har vært negativ. Vi har hatt negative tester som får strek når de blir liggende en stund, uten at vi har hatt covid eller fått det like i etterkant. mot vi har hatt negativ test like i forkant av påvist covid, som IKKE ble positiv etter å ha ligget, til tross for at vi testet positiv innen 12 timer etterpå. Og så har vi hatt positive tester som ble positive innen fristen og hvor vi var covid-syke. Med andre ord. Alle varianter finnes. Det korte svaret er at du må lese av testen innenfor fristen og forholde deg til det svaret. Ikke overanalysere testen i etterkant. Anonymkode: 8a9d7...4f7 Tusen takk for svar. Pleier ikke å over analysere dem, men denne gangen passer det bare ekstremt dårlig, og ble litt bekymret. HI Anonymkode: f48fc...74f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Takk for alle svar alle sammen. Spesielt "Anonymkode: 8a9d7...4f7" sin historiefortelling. Jeg pleier ikke å være hysterisk, men denne gangen var jeg det siden jeg på søndag møtte en for første gang på over 2 år som ikke under noen omstendigheter må bli smittet. Jeg var livredd jeg kunne ha smittet denne personen. Testen i dag var forresten negativ og jeg puster med magen igjen HI Anonymkode: f48fc...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå