Gå til innhold

Pokemon - unable to authenticate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min får plutselig denne feilmeldingen når han skal ligge seg på pokemon.  Noen som har tips eller erfaring?

Jeg har forsøkt å reinstallere appen. Tvinget appen til å stoppe og starte appen på nytt. Skiftet til nytt passord. Jeg får logget inn med annen bruker på min opp, men får ikke logget inn med min bruker på en annen app. 

Har vært i kontakt med kundeservice, men de tipser bare om å bruke riktig username.  Vet jeg har riktig da jeg får en annen feilmelding når jeg skifter brukernavn eller passord. Jeg får også logget meg inn på pokemon sin nettside med brukernavn og passord.

Sønnen min er veldig glad i pokemon så håper noen kan hjelpe.

Anonymkode: 6ef54...08e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kan han ha blitt banna? Drevet med spoofing el? Fant denne artikkelen. Har ikke hatt det samme problemet selv, men det kan jo hende det er noen triks her som kan hjelpe: https://thedroidguy.com/how-to-fix-pokemon-go-unable-to-authenticate-error-1144827

Anonymkode: 010cd...909

Takk for tips, men han er 9 år og spiller kun på min telefon så jeg ser rett og slett ikke at han kunne fått det til. Jeg måtte selv Google for å finne ut hva det var.. 

Anonymkode: 6ef54...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...