Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 https://www.finn.no/250917744 Anonymkode: 28ecd...6a1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Dette var ihvertfall en pen reborndukke, de andre jeg har sett har vært skumle😳
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Men å ha sånt i huset er ikke akkurat vitnesbyrd om god mental helse. Anonymkode: 28ecd...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Mange som bruker slike dukke når de blant annet skal fotografere reklame for babyklær og lignende. Ved å bruke slike dukker trenger man ikke å tanke på personvernet til babyen man eventuelt bruker, og det er billigere i lengden enn å betale foreldre hver gang man trenger en ny baby. Anonymkode: 6a160...375
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mange som bruker slike dukke når de blant annet skal fotografere reklame for babyklær og lignende. Ved å bruke slike dukker trenger man ikke å tanke på personvernet til babyen man eventuelt bruker, og det er billigere i lengden enn å betale foreldre hver gang man trenger en ny baby. Anonymkode: 6a160...375 Det er også den eneste ikke-creepy grunnen til å eie noe sånt. Anonymkode: 28ecd...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Wow!! Den var virkelig fin!!! Ser jo helt ut som en ekte baby, jo!! Anonymkode: ac8e6...314
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 Oi, den så ut som en ordentlig baby. Var skikkelig fin, i motsetning til mange andre creepy reborn dukker. Anonymkode: e92ac...1c5
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 Den var veldig pen, og naturtro. Men helt klart for spesielt interesserte... Vet om ei som har en sånn, hun er psykisk utviklingshemmet og elsker dukken sin omtrent som en mor vil elske sitt barn tror jeg, har den med overalt. Hennes er (heldigvis) litt mindre naturtro da, når du kommer nært innpå ser du at det er en dukke. Anonymkode: b4955...8be
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 Herregud den så virkelig helt ekte ut. Anonymkode: 595a9...976
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #10 Skrevet 4. april 2022 Første dukken jeg har sett som faktisk ser ekte ut. Mange av disse dukkene er drit skumle og ser ikke ekte ut i det hele tatt. Anonymkode: a07a4...cfe
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #11 Skrevet 4. april 2022 I byen jeg bor i er det to venninner med ulike utfordringer som gjør at de ikke kan ha egne barn. De triller rundt på hver sin reborn-dukke og er verdens skjønneste. Handler babytøy i klesbutikker og behandler dukkene som om de er virkelige babyer. Jeg ser virkelig ikke noe galt i det, det fyller et behov som de ikke kan få oppfylt på «vanlig» måte. Anonymkode: 34573...cbe
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 Alle grunner til å eie en slik dukke til side: Wow!! For et kunstverk. Her er det noen med et ekstremt øye for detaljer som har jobbet hardt. Mektig imponert over at det faktisk går å lage en dukke som er så naturtro. Anonymkode: 7215c...bf1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 Men nå spurte HI bestemt etter hvor sykt det ikke er. Jeg vet ikke, det er ganske mange slags sykt som det ikke er. Hva er det du egentlig vil ha svar på, HI? Anonymkode: 56ad9...82b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men nå spurte HI bestemt etter hvor sykt det ikke er. Jeg vet ikke, det er ganske mange slags sykt som det ikke er. Hva er det du egentlig vil ha svar på, HI? Anonymkode: 56ad9...82b Hun vil bare rakke ned på ufrivillig barnløse og få frem at hun syns de er syke i hodet dersom de har slike dukker. Hi kan sikkert få egne barn og er jo da mye bedre enn disse psykoene må vite… Anonymkode: 31d45...94b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hun vil bare rakke ned på ufrivillig barnløse og få frem at hun syns de er syke i hodet dersom de har slike dukker. Hi kan sikkert få egne barn og er jo da mye bedre enn disse psykoene må vite… Anonymkode: 31d45...94b Altså, jeg kan ikke ha katt, men går ikke rundt med en kattebamse av den grunn. Jada, jeg skjønner at det selvsagt er noe annet, men hvis kvinner bruker dette som en slags substitutt for et levende barn, burde de virkelig få behandling. Altså ikke fordi jeg rakker ned på dem, men fordi det da åpenbart er et så enormt savn hos dem at de trenger hjelp til å bearbeide dette og håndtere det. Anonymkode: 0f2e4...a4f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun vil bare rakke ned på ufrivillig barnløse og få frem at hun syns de er syke i hodet dersom de har slike dukker. Hi kan sikkert få egne barn og er jo da mye bedre enn disse psykoene må vite… Anonymkode: 31d45...94b De færreste ufrivillig barnløse er rare gale. Anonymkode: 28ecd...6a1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #17 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De færreste ufrivillig barnløse er rare gale. Anonymkode: 28ecd...6a1 Rare og gale* Anonymkode: 28ecd...6a1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #18 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun vil bare rakke ned på ufrivillig barnløse og få frem at hun syns de er syke i hodet dersom de har slike dukker. Hi kan sikkert få egne barn og er jo da mye bedre enn disse psykoene må vite… Anonymkode: 31d45...94b Det er veldig rart å ha slike dukker altså, ufrivillig barnløse har ikke det. Det er vel de som har spesielle behov av en eller annen art som har slike dukker... Anonymkode: b4955...8be
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #19 Skrevet 5. april 2022 Den var vakker. Hva den skal fungere som, annet enn kunstverk, vet jeg ikke. Anonymkode: 0bc11...b46
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #20 Skrevet 5. april 2022 En annen syk ting er jo at dette er på grensen til svindel, i hvert fall utnyttelse og villedende. Teksten er ganske lang = en del orker sikkert ikke å lese alt. Problemet er at de i teksten står at det ikke er dukken på bildene som blir solgt, men de hun lager selv og som både er mørkere og har færre detaljer. Med andre ord vil en eventuell kjøper kunne bli veldig skuffet når vedkommende mottar dukken, men uten mulighet til å klage fordi det faktisk står i teksten at produktet er et annet enn bildene viser. Anonymkode: 0f2e4...a4f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #21 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): En annen syk ting er jo at dette er på grensen til svindel, i hvert fall utnyttelse og villedende. Teksten er ganske lang = en del orker sikkert ikke å lese alt. Problemet er at de i teksten står at det ikke er dukken på bildene som blir solgt, men de hun lager selv og som både er mørkere og har færre detaljer. Med andre ord vil en eventuell kjøper kunne bli veldig skuffet når vedkommende mottar dukken, men uten mulighet til å klage fordi det faktisk står i teksten at produktet er et annet enn bildene viser. Anonymkode: 0f2e4...a4f Lær deg å lese du. Hun kunne ikke bruke bildene hun tok av dukken. Herregud. Anonymkode: 3a626...e07
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #22 Skrevet 5. april 2022 Hvorfor er det sykt? Det skader absolutt ingen. Anonymkode: 55851...6a5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #23 Skrevet 5. april 2022 Anbefaler dere alle til å se dokumentar om dette på you tube. Hun som lager fem forklarer litt om hvem som kjøper, og noen av dem blir også intervjuet. Mange fordommer og tull her. Anonymkode: 3a626...e07
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #24 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mange fordommer og tull her. Hei! Du må være ny på internett? Anonymkode: 56ad9...82b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #25 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Anbefaler dere alle til å se dokumentar om dette på you tube. Hun som lager fem forklarer litt om hvem som kjøper, og noen av dem blir også intervjuet. Mange fordommer og tull her. Anonymkode: 3a626...e07 Det er ingen fordom at det er gærninger som har disse. Anonymkode: 28ecd...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå