Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Har dere før opplevd å komme på en TV-serie dere har sett i barndommen som dere digget og får lyst til å se den igjen i dag, men husker ikke hva den heter? Akkurat sånn har jeg det nå. Jeg husker tilbake til da jeg var sånn ca. 8-9 år. Det var i 2005-2006, noe rundt der. Det var en sånn slags fantasyserie for barn som gikk på NRK1 rett etter barne-TV. Jeg satt og digget denne serien, jeg husker at jeg gledet meg hver gang til en ny episode. Får faktisk lyst til å ta en titt på denne serien igjen i dag for å oppleve nostalgi og flotte, gamle barndomsminner. Problemet er at jeg ikke husker hva denne serien heter. Men i serien er det fire barn. To av dem var norske, og de to andre var svenske. De to norske barna var hverandres søsken, de to svenske barna var også hverandres søsken, og det norske søskenparet var søskenbarna til det svenske søskenparet. De eide en idyllisk sommerhytte på Sørlandet, men plutselig en dag fikk de beskjed om at de ville miste hytta hvis de ikke skaffet seg millioner av kroner. Ungene dro dermed på et utflukt gjennom Europa og ned til Frankrike for å finne en verdifull skatt som ble eid av deres avdøde oldefar, men der nede møtte de oldefaren sin som ikke var død allikevel. Samtidig prøvde onkelen til barna å stikke kjepper i hjulene på oppdraget deres ved å reise og finne skatten selv sammen med den lille datteren hans og en ond kvinne. Noen her som vet hvilken TV-serie jeg snakker om og vet hva den heter? Anonymkode: c7153...8c5
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Tenker det er serien Skattejakten http://arkiv.nrk.no/programoversikt/avansert/indexea28-2.html Har aldri sett den, men googlet utifra det du skrev her Anonymkode: 8fb9d...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå