Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Hvordan kan jeg kle meg til 90-tallsfest? Anonymkode: d170e...dd4
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 90 tallet er jo tilbake igjen nå, vide hullete bukser, dongerijakker osv 😉 Men google litt etter 90 talls klær/mote også går du i gjenbruksbutikken og handler. Jeg personlig ville nok valgt en litt rocka stil, for det var sånn jeg var på videregående, på 90 tallet. Sorte dongeri, masse sølvringer (gjerne drager o.l), litt nagler og helst en sort mc-jakke. Men jeg var veldig Metallica, Guns'n Roses og enda litt hardere rock. Du hadde jo house kulturen og pop, du må bare velge din stil. Joggebukser med knapper nedover utsiden av bena var vel også 90 tallet. Anonymkode: bc2ef...25f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Adidas kneppebukse, oversized t-skjorte med stort trykk på fronten, singlet over t-skjorte eller kjole, hvite tennissokker, aerobicsokker, leggvarmere, glatt adidas joggedress med striper i sidene, bukse med skjørt over, magetopp, chokers. Anonymkode: 9b722...2d5
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 De joggebuksene ja! Svarte med hvite felt på siden nedover, og med trykknapper! Hadde en sånn sølvskimrende jakke også, som så ut som halvparten av en romdrakt Anonymkode: d81e8...a88
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Det er jo det som er på moten nå, så er nesten bare å handle hva som helst og fikse en høy hestehale Anonymkode: 1fe5b...59f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Store ringer i ørene.😁 Lyse olabukser, gjerne en t skjorte med band navn ellernoe. Med en rutete flanellskjorte over. 😊😊 Anonymkode: bac2f...0ae
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 Når jeg var tenåring på 90-tallet gikk vi med buffalosko, miss-sixty og tobacco-bukser og magetopper. Anonymkode: 72127...e15
Anonym bruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Når jeg var tenåring på 90-tallet gikk vi med buffalosko, miss-sixty og tobacco-bukser og magetopper. Anonymkode: 72127...e15 Når? DA du var tenåring, takk! Anonymkode: 09e4e...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå