Gå til innhold

Betaling til servitør i konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å leie inn 1-2 unge jenter til å hjelpe til med å sette frem mat (buffet), passe på at det er drikke på bordene, rydde av bordet og skylle av, sette frem kakefat og kaker og lage kaffe. Hvor mye er det fornuftig å gi i timelønn. Jeg tenker det blir 3-4 timers arbeid. 

Anonymkode: 5e064...7f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har tenkt å leie inn 1-2 unge jenter til å hjelpe til med å sette frem mat (buffet), passe på at det er drikke på bordene, rydde av bordet og skylle av, sette frem kakefat og kaker og lage kaffe. Hvor mye er det fornuftig å gi i timelønn. Jeg tenker det blir 3-4 timers arbeid. 

18-19 åringer

Skrevet

200 kr per time

Anonymkode: 8b3af...f1d

Skrevet

150 pr time holder i massevis. Er jo ikke penger de betaler skatt av dette så de trenger ikke ha høyere lønn enn de som jobber i butikk altså.

Anonymkode: ade2a...c3c

Skrevet

Det høres ut som mye jobb på bare én person.

Anonymkode: 433d5...4e4

Skrevet

Vi hadde to stykker i starten av 20-årene sist. Vi ga dem 1000 kr hver, pluss en flaske vin og god sjokolade. Dette var kjentfolk da. Mulig jeg hadde gitt 1500 kr hver og ikke noe utenom til fremmede. 

Anonymkode: 023c4...9c0

Skrevet

Bare bli enige med dem på forhånd. Foreslå fir eksempel 150 kr per time. Om de synes det er greit har dere en avtale, om de ikke synes det er nok tilbyr dere mer eller finner noen andre til å gjøre jobben.

Anonymkode: fa72e...a0c

Skrevet

Jeg betalte 1000 kr til to jenter på 17 år som hadde oppsyn på kjøkken og holde lokalet rent. Sendte de hjem etter kaffen.

Skrevet

Ga 1000 til hver i konfirmasjon her, de var der 5 t nesten 

Anonymkode: 4f51e...b77

Skrevet

1000kr hver er grei pris. Jeg tar 1500 fra kjentfolk og 2000 fra ukjente og blir leid inn hele tiden

Anonymkode: eae15...3a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...