Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #26 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo som når pasienter skrives ut av sengepost kjapt, fordi det er mange pasienter på vei inn. Ikke ideelt, men spesialisthelsetjenesten drives dessverre ikke ideelt. Tviler derfor på at du når frem med en klage. Helseforetaket har et eget klageorgan, som er første instans før man klager til statsforvalter. Du kan ikke be om psykiater heller enn psykolog. Legene på BUP er inne rundt veldig mange av pasientene på en BUP, men sjelden som hovedansvarlig. Det er få psykiatere sammenlignet med psykologer, og de er heller ikke bedre på foreldreoppfølging eller psykologisk behandling. Anonymkode: 77f84...65c OK. Takk for svar. Jeg er realist å tenker vi ikke kommer noen vei. Men hvis ingen klager så går heller ikke verden fremover. Jeg skal ikke ha noe uprøvd ihvertfall. Jeg har klagd på saker før der jeg har nådd igjennom. Ikke tilfredsstillende men bedre enn ingenting. Anonymkode: 3fed3...507
Anonym bruker Skrevet 4. april 2022 #27 Skrevet 4. april 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): OK. Takk for svar. Jeg er realist å tenker vi ikke kommer noen vei. Men hvis ingen klager så går heller ikke verden fremover. Jeg skal ikke ha noe uprøvd ihvertfall. Jeg har klagd på saker før der jeg har nådd igjennom. Ikke tilfredsstillende men bedre enn ingenting. Anonymkode: 3fed3...507 Jeg har jobba på BUP og sett at klager ofte førte til at beslutning ble omgjort. Litt håpløst egentlig, når det fører til at et annet barn ikke får hjelp. Klart det ikke er ditt ansvar, du skal bry deg om ditt barn, men klinikksjefen bør løfte blikket. Anonymkode: 77f84...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå