Gå til innhold

Noen her som bruker Botox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok det i pannen og sinnarynken på torsdag. Det står at man skal se det etter 2-7 dager, og det gir full effekt etter omkring to uker. Foreløpig ser jeg ingenting. Hvor lang tid tok det før du merket en forandring?

Anonymkode: 86a91...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Optimal effekt er etter 14 dager med mindre du fikk en botox som gjør at man ser endringer etter noen få dager?

Skrevet
KellyTaylor skrev (1 minutt siden):

Optimal effekt er etter 14 dager med mindre du fikk en botox som gjør at man ser endringer etter noen få dager?

Tror ikke jeg fikk den du snakker om, så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet ☺️ Ble plutselig litt bekymret for at det ikke blir noe forskjell 🤪

Skrevet

Jeg pleier ikke å se noe før etter en uke.

Anonymkode: 89521...5ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleier ikke å se noe før etter en uke.

Anonymkode: 89521...5ac

Takk for svar, da får jeg bare vente og se ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tok det i pannen og sinnarynken på torsdag. Det står at man skal se det etter 2-7 dager, og det gir full effekt etter omkring to uker. Foreløpig ser jeg ingenting. Hvor lang tid tok det før du merket en forandring?

Du tok det for 2 dager siden.. Fortsatt mange dager igjen da. 

Anonymkode: 4aa1b...930

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du tok det for 2 dager siden.. Fortsatt mange dager igjen da. 

Anonymkode: 4aa1b...930

Jeg vet, jeg er bare så spent på resultatet 😂 Derfor interessant å høre når andre begynte å se forandringene.

Skrevet

Merker bittelitt etter to dager. Ser jeg på bildet «før» og etter to dager ser man en liten forskjell. På dag 4-5 begynner det å bli mer merkbart. Full effekt rundt dag 10 her, behandler sier dag 12.

Anonymkode: 551a9...da1

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Tror ikke jeg fikk den du snakker om, så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet ☺️ Ble plutselig litt bekymret for at det ikke blir noe forskjell 🤪

Huff, ja, det hadde vært grusomt om du fortsatt så naturlig ut... 

Anonymkode: b79f2...ba7

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Huff, ja, det hadde vært grusomt om du fortsatt så naturlig ut... 

Anonymkode: b79f2...ba7

Man ser nok fortsatt ganske så naturlig ut selv om et par av rynkene forsvinner ☺️ Botox i små mengder gir deg ikke et unaturlig utseende.

Skrevet

Jeg bruker Botox mot smerter, ikke rynker. Men nevrologen sier at du ikke vil merke effekt før dag 7, og at effekten vil komme gradvis i den påfølgende uken. Det stemmer godt på meg. 

Anonymkode: 4ff03...08e

Skrevet

Er synlig fra dag 7 ca her, så blir det bedre og bedre.

Anonymkode: f8612...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...