Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #26 Skrevet 3. april 2022 Jeg synes ikke det er så mye tettere enn mange andre tatoveringer, men tegn det med tusj og hå med det noen måneder før fu bestemmer deg for å gjøre det permanent. Da slipper du kanskje å angre fordi plasseringen eller noe annet ble feil i forhold til klærne du liker eller liknende. Anonymkode: 04ed8...ced
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #27 Skrevet 3. april 2022 17 hours ago, Anonym bruker said: Min mamma døde for 5 år siden og selv om jeg er godt voksen med egne barn savner jeg henne masse. Jeg har tenkt litt på en tatovering av navnet hennes med hennes egen signatur på armen min. Veldig liten altså. Maks 5 cm. Men er det teit? At jeg ikke tatoverer barnas navn men min mor? Anonymkode: 8b81b...7db Ja veldig rart, hadde ikke gjort det. hun bor i hjertet ditt Anonymkode: 2ffca...554
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #28 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Slapp av, det er forakt, ikke aggresjon. Anonymkode: 755be...2b9 Forrakt faktisk, pga en tatovering. Enkelte av dere har jo mistet hodet fullstendig. Anonymkode: e8e72...18b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #29 Skrevet 3. april 2022 Gjør det som hjertet ditt sier hi, uavhengig av hva andre måtte mene om det, uansett om det er den ene eller andre veien. En sånn tatovering er dypt personlig og den eneste som kan si om det er rett for deg, er deg. Anonymkode: e8e72...18b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #30 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Forrakt faktisk, pga en tatovering. Enkelte av dere har jo mistet hodet fullstendig. Anonymkode: e8e72...18b Du bør se bakenfor ting folk skriver. Dette handler ikke om ei som har mistet hode. Mest sannsynlig er det en hun ikke kan fordra som har tatovering. Vi vet alle hvor vanskelig det er å like noe det verste menneske vi vet om også liker. Right? Anonymkode: e06f0...e15
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #31 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du bør se bakenfor ting folk skriver. Dette handler ikke om ei som har mistet hode. Mest sannsynlig er det en hun ikke kan fordra som har tatovering. Vi vet alle hvor vanskelig det er å like noe det verste menneske vi vet om også liker. Right? Anonymkode: e06f0...e15 At det var for noe? Anonymkode: e8e72...18b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #32 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At det var for noe? Anonymkode: e8e72...18b Hva forsto du ikke? Anonymkode: e06f0...e15
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #33 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hva forsto du ikke? Anonymkode: e06f0...e15 `Jeg forstår ikke trangen til å forvare ufyselig oppførsel. Anonymkode: e8e72...18b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #34 Skrevet 3. april 2022 Tatoveringer er så personlig at når du spør fremmede, får du mange sterke meninger tilbake. 😊 Kanskje du skal ta en prat med en tatovør? De er nok vant med minnetatoveringer og kan kanskje bidra med noen faglige og objektive råd. Personlig ville jeg ikke tatt den på armen. Jeg ville anbefalt ordet "mamma" på et mer skjult sted - kanskje på hoftekammen eller under brystet (i nærheten av hjertet, men ikke på brystet, slikt det viser i utringningen). Anonymkode: 23de8...227
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #35 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du føler deg nedtrykt for at noen synes du har dårlig smak? Hvorfor det? Skjørt selvbilde? Anonymkode: 755be...2b9 Det er vel heller ditt selvbilde som trengs å jobbe litt med når du har et slikt behov for å forøke å hevde deg på bekostning av andre. Alle vi som leser her skjønner hva slags person du er. Anonymkode: c7637...393
amandine Skrevet 3. april 2022 #36 Skrevet 3. april 2022 Hvis jeg skulle hatt en tatovering med mammas navnetrekk ville jeg aldri valgt signaturen hennes. Den symboliserer jo ikke mamma for meg. Da måtte jeg i tilfelle funnet et eksempel på mamma skrevet med hennes håndskrift og kopiert det over.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #37 Skrevet 3. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): `Jeg forstår ikke trangen til å forvare ufyselig oppførsel. Anonymkode: e8e72...18b Kaller ikke akkurat å si at man forakter noe for ufyselig oppførsel. Hadde noen skrevet at de foraktet en spesifikk person så ville det vært verre. Anonymkode: e06f0...e15
Anonym bruker Skrevet 3. april 2022 #38 Skrevet 3. april 2022 Jeg er ikke så fan av tatoveringer generelt, men minnetatoveringer skjønner jeg. Tatovering er jo smak og behov. Jeg ville tatovert et symbol eller hjerte, og selv visst hva tatoveringen symboliserer. Vær forberedt på mange spørsmål hvis du tatoverer navnet. Jeg snakket med en dame som hadde et hjerte og en dato tatovert. Når jeg spurte om det var barnet hennes var det datoen hvor barnet døde. Det var litt heavy tema å snuble over i en tilfeldig setting.. Anonymkode: da169...0dd
the amazing spidermamma Skrevet 3. april 2022 #39 Skrevet 3. april 2022 Kan du ikke finne noe som symboliserer mammaen din, da? Og heller tatovere inn det? Ville jeg ha gjort, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå