Gå til innhold

Føler meg syndig😈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis har jeg en snill mann som stort  sett alltid står opp med 2-åringen, selv om jeg kjenner det litt på samvittigheten 🙈 Men nå har jeg fått sovet et par timer, før jeg ble vekket av babyen som skulle ha mat. Etter å ha spist roet han seg ikke igjen i sengen sin, kavet med en rap han ikke fikk opp. Tok han opp igjen og fikk omsider rapet, og ammet da igjen. Etter å ha vært våken med baby i to timer kjente jeg både på sult og frustrasjon, så når han endelig sovnet igjen så gikk jeg på kjøkkenet for å spise sjokolade🙈

Ikke bra, men det hjalp på sulten ihvertfall😇

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nå vil du høre at det ikke gjør noe, at du fortjener det, er i unntakstilstand og alt er lovlig? Ok, det er helt greit. Må bare lure på hvor mye sjokolade du måtte spise før det hjalp på sulten? 

Anonymkode: 69625...738

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Så nå vil du høre at det ikke gjør noe, at du fortjener det, er i unntakstilstand og alt er lovlig? Ok, det er helt greit. Må bare lure på hvor mye sjokolade du måtte spise før det hjalp på sulten? 

Oi da, noen har stått opp på feil side av sengen i dag. Ikke alle er like hellige og uten synd som deg. Du får be for oss syndere da, er det ikke det dere hellige skal gjøre? Bare for å irritere deg skal jeg dra ut og kjøpe litt sjokolade senere i dag. Du vet, det er faktisk lørdag.

Anonymkode: 56189...e94

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden):

Heldigvis har jeg en snill mann som stort  sett alltid står opp med 2-åringen, selv om jeg kjenner det litt på samvittigheten 🙈 Men nå har jeg fått sovet et par timer, før jeg ble vekket av babyen som skulle ha mat. Etter å ha spist roet han seg ikke igjen i sengen sin, kavet med en rap han ikke fikk opp. Tok han opp igjen og fikk omsider rapet, og ammet da igjen. Etter å ha vært våken med baby i to timer kjente jeg både på sult og frustrasjon, så når han endelig sovnet igjen så gikk jeg på kjøkkenet for å spise sjokolade🙈

Ikke bra, men det hjalp på sulten ihvertfall😇

Det er ikke nødvendig å lage en tråd for å fortelle om det... 

Anonymkode: af392...797

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hvorfor du måtte fortelle det til oss…? 
Hva vil du jeg skal si? 🤷‍♀️☺️

Anonymkode: fb54c...b43

Skrevet

At det finnes sjokolade når man som mest behøver det er et tegn fra Gud.

Skrevet

Noen ganger er sjokolade det eneste riktige. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oi da, noen har stått opp på feil side av sengen i dag. Ikke alle er like hellige og uten synd som deg. Du får be for oss syndere da, er det ikke det dere hellige skal gjøre? Bare for å irritere deg skal jeg dra ut og kjøpe litt sjokolade senere i dag. Du vet, det er faktisk lørdag.

Anonymkode: 56189...e94

Det var ikke ment negativt!! Sorry hvis det kunne bli misforstått! 

Skrevet
sug lut skrev (33 minutter siden):

At det finnes sjokolade når man som mest behøver det er et tegn fra Gud.

Absolutt ikke... 

Skrevet

Min synd i natt/dag er at jeg gledet meg så mye til å få være alene igjen, at jeg slet med å få sove i natt og stod opp kl 7 bare fordi 😅😇 

Pappa har vært på besøk (dro kl 6 i morges) og har bodd hos sønnen og meg i 10 dager. I en leilighet på 75 kvm. Synden er å være glad for at pappa drar 🙈. Vi ses to ganger i året pga avstand.. 

Sønnen er hos pappaen sin, så nå er jeg ENDELIG heeelt alene 🥳🍷☀️😅

Anonymkode: 2233c...446

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Min synd i natt/dag er at jeg gledet meg så mye til å få være alene igjen, at jeg slet med å få sove i natt og stod opp kl 7 bare fordi 😅😇 

Pappa har vært på besøk (dro kl 6 i morges) og har bodd hos sønnen og meg i 10 dager. I en leilighet på 75 kvm. Synden er å være glad for at pappa drar 🙈. Vi ses to ganger i året pga avstand.. 

Det er lov å være glad for at besøk drar også. Skjønner godt at du ser fram til tid alene! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det var ikke ment negativt!! Sorry hvis det kunne bli misforstått! 

Slutt med utropstegn så hjelper det. 😂

Anonymkode: 0e673...2b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Slutt med utropstegn så hjelper det. 😂

Anonymkode: 0e673...2b2

Beklager. Skal huske det :-) 

Skrevet

Forbuden frukt og alt det der :D. De aller beste sjokoladebitene er de man spiser i smug. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er lov å være glad for at besøk drar også. Skjønner godt at du ser fram til tid alene! 

Det er det, og i vår familie er det også lov å si det høyt 👍 Alle vet det er koselig med besøk, men godt når besøket drar igjen. Er bare ikke alle som sier det høyt 😉 Pappa lo godt da jeg sa det når jeg snakket med han i stad. Ringer alltid mens han kjører, det er en tur på 11 timer og han er 70 år nå. Men på besøk til barn og barnebarn skal han ❤️

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 timer siden):

Forbuden frukt og alt det der :D. De aller beste sjokoladebitene er de man spiser i smug. 

Og hvis ingen ser at man spiser dem, gjelds det heller ikke! 🙈😜

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (22 minutter siden):

Og hvis ingen ser at man spiser dem, gjelds det heller ikke! 🙈😜

Hører du sier det,badevekten sier dessverre ikke det samme :P

Anonymkode: 9a374...6db

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke nødvendig å lage en tråd for å fortelle om det... 

Jo, det er det faktisk. Deilig med tråder som dette. Som ikke inneholder syt og ting som og selvfølgelig trenger å luftes. Noen ganger trenger vi tråder som bare er livet. Det er gode tråder det 😊

Skrevet
Blop skrev (49 minutter siden):

Jo, det er det faktisk. Deilig med tråder som dette. Som ikke inneholder syt og ting som og selvfølgelig trenger å luftes. Noen ganger trenger vi tråder som bare er livet. Det er gode tråder det 😊

Nei, det blir for dillete og jentete. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det blir for dillete og jentete. 

Okei, du får rapportere innlegget da, for dill og jenteprat. I mens kan du jo feks gå ut i sola og få i deg litt d-vitamin. Har hørt det skal hjelpe på humøret ❤

Skrevet
Blop skrev (3 minutter siden):

Okei, du får rapportere innlegget da, for dill og jenteprat. I mens kan du jo feks gå ut i sola og få i deg litt d-vitamin. Har hørt det skal hjelpe på humøret ❤

Du hjelper ikke. Du bidrar bare til enda mer dill. Har du funnet frem sminkesettet og speil? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du hjelper ikke. Du bidrar bare til enda mer dill. Har du funnet frem sminkesettet og speil? 

Du er en som trenger masse sjokolade tydeligvis, kanskje det kan få deg i litt bedre humør......men mest sannsynligvis så er det ikke noe som hjelper.

Anonymkode: c8eee...c30

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det beste med besøk er når de drar👍🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du er en som trenger masse sjokolade tydeligvis, kanskje det kan få deg i litt bedre humør......men mest sannsynligvis så er det ikke noe som hjelper.

Anonymkode: c8eee...c30

Spiser sjokolade. Til og med potetgull!  Men lager ikke en egen tråd om det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Spiser sjokolade. Til og med potetgull!  Men lager ikke en egen tråd om det. 

Nei, du kræsje bare andres med grums. Det er ikke noe å være stolt av. 

Anonymkode: bdd4e...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...