Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Heldigvis har jeg en snill mann som stort sett alltid står opp med 2-åringen, selv om jeg kjenner det litt på samvittigheten 🙈 Men nå har jeg fått sovet et par timer, før jeg ble vekket av babyen som skulle ha mat. Etter å ha spist roet han seg ikke igjen i sengen sin, kavet med en rap han ikke fikk opp. Tok han opp igjen og fikk omsider rapet, og ammet da igjen. Etter å ha vært våken med baby i to timer kjente jeg både på sult og frustrasjon, så når han endelig sovnet igjen så gikk jeg på kjøkkenet for å spise sjokolade🙈 Ikke bra, men det hjalp på sulten ihvertfall😇
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Så nå vil du høre at det ikke gjør noe, at du fortjener det, er i unntakstilstand og alt er lovlig? Ok, det er helt greit. Må bare lure på hvor mye sjokolade du måtte spise før det hjalp på sulten? Anonymkode: 69625...738
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Så nå vil du høre at det ikke gjør noe, at du fortjener det, er i unntakstilstand og alt er lovlig? Ok, det er helt greit. Må bare lure på hvor mye sjokolade du måtte spise før det hjalp på sulten? Anonymkode: 69625...738 Oi da, noen har stått opp på feil side av sengen i dag. Ikke alle er like hellige og uten synd som deg. Du får be for oss syndere da, er det ikke det dere hellige skal gjøre? Bare for å irritere deg skal jeg dra ut og kjøpe litt sjokolade senere i dag. Du vet, det er faktisk lørdag. Anonymkode: 56189...e94
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): Heldigvis har jeg en snill mann som stort sett alltid står opp med 2-åringen, selv om jeg kjenner det litt på samvittigheten 🙈 Men nå har jeg fått sovet et par timer, før jeg ble vekket av babyen som skulle ha mat. Etter å ha spist roet han seg ikke igjen i sengen sin, kavet med en rap han ikke fikk opp. Tok han opp igjen og fikk omsider rapet, og ammet da igjen. Etter å ha vært våken med baby i to timer kjente jeg både på sult og frustrasjon, så når han endelig sovnet igjen så gikk jeg på kjøkkenet for å spise sjokolade🙈 Ikke bra, men det hjalp på sulten ihvertfall😇 Det er ikke nødvendig å lage en tråd for å fortelle om det... Anonymkode: af392...797
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Jeg skjønte ikke helt hvorfor du måtte fortelle det til oss…? Hva vil du jeg skal si? 🤷♀️☺️ Anonymkode: fb54c...b43
sug lut Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 At det finnes sjokolade når man som mest behøver det er et tegn fra Gud.
*Miss Marple* Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Noen ganger er sjokolade det eneste riktige.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Oi da, noen har stått opp på feil side av sengen i dag. Ikke alle er like hellige og uten synd som deg. Du får be for oss syndere da, er det ikke det dere hellige skal gjøre? Bare for å irritere deg skal jeg dra ut og kjøpe litt sjokolade senere i dag. Du vet, det er faktisk lørdag. Anonymkode: 56189...e94 Det var ikke ment negativt!! Sorry hvis det kunne bli misforstått! Anonymkode: 69625...738
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 sug lut skrev (33 minutter siden): At det finnes sjokolade når man som mest behøver det er et tegn fra Gud. Absolutt ikke... Anonymkode: af392...797
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 Min synd i natt/dag er at jeg gledet meg så mye til å få være alene igjen, at jeg slet med å få sove i natt og stod opp kl 7 bare fordi 😅😇 Pappa har vært på besøk (dro kl 6 i morges) og har bodd hos sønnen og meg i 10 dager. I en leilighet på 75 kvm. Synden er å være glad for at pappa drar 🙈. Vi ses to ganger i året pga avstand.. Sønnen er hos pappaen sin, så nå er jeg ENDELIG heeelt alene 🥳🍷☀️😅 Anonymkode: 2233c...446
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Min synd i natt/dag er at jeg gledet meg så mye til å få være alene igjen, at jeg slet med å få sove i natt og stod opp kl 7 bare fordi 😅😇 Pappa har vært på besøk (dro kl 6 i morges) og har bodd hos sønnen og meg i 10 dager. I en leilighet på 75 kvm. Synden er å være glad for at pappa drar 🙈. Vi ses to ganger i året pga avstand.. Sønnen er hos pappaen sin, så nå er jeg ENDELIG heeelt alene 🥳🍷☀️😅 Anonymkode: 2233c...446 Det er lov å være glad for at besøk drar også. Skjønner godt at du ser fram til tid alene! Anonymkode: 69625...738
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det var ikke ment negativt!! Sorry hvis det kunne bli misforstått! Anonymkode: 69625...738 Slutt med utropstegn så hjelper det. 😂 Anonymkode: 0e673...2b2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Slutt med utropstegn så hjelper det. 😂 Anonymkode: 0e673...2b2 Beklager. Skal huske det :-) Anonymkode: 69625...738
Himmel og hav Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 Forbuden frukt og alt det der . De aller beste sjokoladebitene er de man spiser i smug.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er lov å være glad for at besøk drar også. Skjønner godt at du ser fram til tid alene! Anonymkode: 69625...738 Det er det, og i vår familie er det også lov å si det høyt 👍 Alle vet det er koselig med besøk, men godt når besøket drar igjen. Er bare ikke alle som sier det høyt 😉 Pappa lo godt da jeg sa det når jeg snakket med han i stad. Ringer alltid mens han kjører, det er en tur på 11 timer og han er 70 år nå. Men på besøk til barn og barnebarn skal han ❤️ Anonymkode: 2233c...446
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 Himmel og hav skrev (2 timer siden): Forbuden frukt og alt det der . De aller beste sjokoladebitene er de man spiser i smug. Og hvis ingen ser at man spiser dem, gjelds det heller ikke! 🙈😜
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #17 Skrevet 2. april 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (22 minutter siden): Og hvis ingen ser at man spiser dem, gjelds det heller ikke! 🙈😜 Hører du sier det,badevekten sier dessverre ikke det samme Anonymkode: 9a374...6db
Blop Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er ikke nødvendig å lage en tråd for å fortelle om det... Anonymkode: af392...797 Jo, det er det faktisk. Deilig med tråder som dette. Som ikke inneholder syt og ting som og selvfølgelig trenger å luftes. Noen ganger trenger vi tråder som bare er livet. Det er gode tråder det 😊
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 Blop skrev (49 minutter siden): Jo, det er det faktisk. Deilig med tråder som dette. Som ikke inneholder syt og ting som og selvfølgelig trenger å luftes. Noen ganger trenger vi tråder som bare er livet. Det er gode tråder det 😊 Nei, det blir for dillete og jentete. Anonymkode: af392...797
Blop Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei, det blir for dillete og jentete. Anonymkode: af392...797 Okei, du får rapportere innlegget da, for dill og jenteprat. I mens kan du jo feks gå ut i sola og få i deg litt d-vitamin. Har hørt det skal hjelpe på humøret ❤
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #21 Skrevet 2. april 2022 Blop skrev (3 minutter siden): Okei, du får rapportere innlegget da, for dill og jenteprat. I mens kan du jo feks gå ut i sola og få i deg litt d-vitamin. Har hørt det skal hjelpe på humøret ❤ Du hjelper ikke. Du bidrar bare til enda mer dill. Har du funnet frem sminkesettet og speil? Anonymkode: af392...797
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #22 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du hjelper ikke. Du bidrar bare til enda mer dill. Har du funnet frem sminkesettet og speil? Anonymkode: af392...797 Du er en som trenger masse sjokolade tydeligvis, kanskje det kan få deg i litt bedre humør......men mest sannsynligvis så er det ikke noe som hjelper. Anonymkode: c8eee...c30
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. april 2022 Forfatter #23 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Min synd i natt/dag er at jeg gledet meg så mye til å få være alene igjen, at jeg slet med å få sove i natt og stod opp kl 7 bare fordi 😅😇 Pappa har vært på besøk (dro kl 6 i morges) og har bodd hos sønnen og meg i 10 dager. I en leilighet på 75 kvm. Synden er å være glad for at pappa drar 🙈. Vi ses to ganger i året pga avstand.. Sønnen er hos pappaen sin, så nå er jeg ENDELIG heeelt alene 🥳🍷☀️😅 Anonymkode: 2233c...446 Det beste med besøk er når de drar👍🏻
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #24 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du er en som trenger masse sjokolade tydeligvis, kanskje det kan få deg i litt bedre humør......men mest sannsynligvis så er det ikke noe som hjelper. Anonymkode: c8eee...c30 Spiser sjokolade. Til og med potetgull! Men lager ikke en egen tråd om det. Anonymkode: af392...797
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #25 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Spiser sjokolade. Til og med potetgull! Men lager ikke en egen tråd om det. Anonymkode: af392...797 Nei, du kræsje bare andres med grums. Det er ikke noe å være stolt av. Anonymkode: bdd4e...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå