Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Bruker dere voksne damer nattkrem med retinol? Leser at det er anbefalt Anonymkode: b2349...cee
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Nei. Og ser for meg at de eneste som anbefaler det er de som selger det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Ja. Bruker det som hudleger sier KAN ha effekt. Og det har effekt. Har brukt det i ti år. Har veldig fin hud og lite rynker. Anonymkode: bfb03...035
tante grusom master of law Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Ja, jeg bruker retinolserum om kvelden. Får veldig fin hud av det. Men vær obs på at det krever gradvis tilvenning. Man reagerer veldig ofte med rødhet og flassing i starten.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Ja, jeg bruker retinolserum om kvelden. Får veldig fin hud av det. Men vær obs på at det krever gradvis tilvenning. Man reagerer veldig ofte med rødhet og flassing i starten. Det viste jeg ikke. Har bestilt 1 måned gratis prøvepakke Anonymkode: b2349...cee
tante grusom master of law Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det viste jeg ikke. Har bestilt 1 måned gratis prøvepakke Anonymkode: b2349...cee Les litt om tilvenning av retinol. Hvor sterk er den du har bestilt?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 tante grusom master of law skrev (3 timer siden): Les litt om tilvenning av retinol. Hvor sterk er den du har bestilt? Det står ikke. Er fra aime.no Anonymkode: b2349...cee
tante grusom master of law Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Ok. Det står at den inneholder kun 0.25% retinol og en type retinol som ikke er så effektiv. Så det kan være at du ikke reagerer så mye.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 tante grusom master of law skrev (2 minutter siden): Ok. Det står at den inneholder kun 0.25% retinol og en type retinol som ikke er så effektiv. Så det kan være at du ikke reagerer så mye. Så kanskje ingen vits å bruke den? Anonymkode: b2349...cee
tante grusom master of law Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så kanskje ingen vits å bruke den? Anonymkode: b2349...cee Jeg ville nok ikke brukt så mye penger på den i hvert fall. Hadde heller kjøpt en litt sterkere med en bedre type retinol.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 tante grusom master of law skrev (5 minutter siden): Jeg ville nok ikke brukt så mye penger på den i hvert fall. Hadde heller kjøpt en litt sterkere med en bedre type retinol. Takk. Får en måned gratis. Prøver den først. Anonymkode: b2349...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå