Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja. Flere. Anonymkode: 1e65a...e5d Får jeg høre? Noe gøy? Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Får jeg høre? Noe gøy? Anonymkode: ceaa2...18e Besøk. Ski. Anonymkode: 1e65a...e5d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 I morgen går jeg amok på hagesenteret og så er hage/ terrasse gjort klar til våren. Litt vin i sola blir det også. ⭐️⭐️⭐️
Spurvugla Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Her har det vært så kaldt i det siste at jeg har lagt planene på vent. Etterhvert skal de bli kjøkkenhage, men foreløpig går det ikke an å grave opp en gang. Jeg regner med å begynne så smått å så inne i løpet av påsken, men har ikke bestemt hva enda.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Hele familien har corona, så her er planene som følger: Subbe mellom sofa, kjøkken og bad, diskutere hvem sin tur det er til å sette på tevann nå, finne ut hvor vi skal bestille take away, sove, takke gudene for at Disney finnes. Anonymkode: 7aba3...b3c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Satt karameller og whisky på glass forrige lørdag etter en idé jeg så på nettet. Skal lage krem med karamellwhisky og ha på vannbakkels. Skal strø på ristede nøtter, så tror det blir himmelsk godt. Skal serveres til en gjeng som skal se noe sportsgreier på tv-rommet. Og det er den planen jeg har! :-D skal ut å gå også da. Anonymkode: ccee4...a1e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (20 minutter siden): I morgen går jeg amok på hagesenteret og så er hage/ terrasse gjort klar til våren. Litt vin i sola blir det også. ⭐️⭐️⭐️ Tør du å begynne? Her har vi minus grader om morningene nå, men fin på dagene 🌞 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Besøk. Ski. Anonymkode: 1e65a...e5d Så kjekt 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hele familien har corona, så her er planene som følger: Subbe mellom sofa, kjøkken og bad, diskutere hvem sin tur det er til å sette på tevann nå, finne ut hvor vi skal bestille take away, sove, takke gudene for at Disney finnes. Anonymkode: 7aba3...b3c God bedring i heimen 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tør du å begynne? Her har vi minus grader om morningene nå, men fin på dagene 🌞 Anonymkode: ceaa2...18e Stemor tåler noen minus og ellers kan jeg ta ting inn på natten. Utemøbler skal vaskes og puter ut😊.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 Ingen planer.. Kjæresten skal snart bort og ta noen øl med en kompis, så jeg får noen timer for meg selv til å ta på ansiktsmaske, shave her og der, dusje og synge så høyt jeg vil. 🥳 Anonymkode: 6f651...001
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Satt karameller og whisky på glass forrige lørdag etter en idé jeg så på nettet. Skal lage krem med karamellwhisky og ha på vannbakkels. Skal strø på ristede nøtter, så tror det blir himmelsk godt. Skal serveres til en gjeng som skal se noe sportsgreier på tv-rommet. Og det er den planen jeg har! 😄 skal ut å gå også da. Anonymkode: ccee4...a1e Hørtes spennende ut 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (10 minutter siden): Stemor tåler noen minus og ellers kan jeg ta ting inn på natten. Utemøbler skal vaskes og puter ut😊. Da går det jo ann. Godt det er vår 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ingen planer.. Kjæresten skal snart bort og ta noen øl med en kompis, så jeg får noen timer for meg selv til å ta på ansiktsmaske, shave her og der, dusje og synge så høyt jeg vil. 🥳 Anonymkode: 6f651...001 Hørtes deilig ut det 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 Spurvugla skrev (36 minutter siden): Her har det vært så kaldt i det siste at jeg har lagt planene på vent. Etterhvert skal de bli kjøkkenhage, men foreløpig går det ikke an å grave opp en gang. Jeg regner med å begynne så smått å så inne i løpet av påsken, men har ikke bestemt hva enda. Høres bra og kjekt ut 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #18 Skrevet 1. april 2022 I morgen skal yngste spille håndballcup fra 12 til 17, eldste skal spille kamp kl 14 og kjøres på jobb kl 16, mellomste skal til en kompis kl 19, jeg skal hente eldste på jobb kl 21. På søndag må vi opp klokka 6 for da skal mellomste på cup. og innimellom der har vi tusen ting å fikse i forbindelse med oppussing 😩 Anonymkode: b48e6...6be
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #19 Skrevet 1. april 2022 Midt i diger fest (står i dokø), blir en lang natt og i morgen er der turlag med nabofamilie. Søndag skulle jeg møtt venninne men de har fått covid. Anonymkode: 3f753...a28
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #20 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): I morgen skal yngste spille håndballcup fra 12 til 17, eldste skal spille kamp kl 14 og kjøres på jobb kl 16, mellomste skal til en kompis kl 19, jeg skal hente eldste på jobb kl 21. På søndag må vi opp klokka 6 for da skal mellomste på cup. og innimellom der har vi tusen ting å fikse i forbindelse med oppussing 😩 Anonymkode: b48e6...6be Travel helg der da. Lykke til 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #21 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Midt i diger fest (står i dokø), blir en lang natt og i morgen er der turlag med nabofamilie. Søndag skulle jeg møtt venninne men de har fått covid. Anonymkode: 3f753...a28 Så kjekk helg. Kos deg 😊 Anonymkode: ceaa2...18e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #22 Skrevet 1. april 2022 Du selv da, hi, har du tenkt på helgen? Anonymkode: 3f753...a28
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #23 Skrevet 1. april 2022 Idag skal eldste på russeslipp, så jeg er litt backup. Planen hennes var ikke alkohol, men det kan jo endre seg. Så blir nok en rolig kveld hjemme imorra, for kjenner jeg henne rett så blir det sofaen sammen med kjæresten. Lillesøster er litt pjusk i formen, så spørs om det ikke blir litt dulling der. Planen hennes var trening og skolearbeid i helga. Hun skulle også skru på noe greier, så må vist være backup der også uten at jeg aner hva hu skal. Vi skal innom mine tantebarn med flere bursdagsgaver, men der er ingen hjemme samtidig i helga så om det blir å levere i døra eller vi gjør noe med de som er hjemme aner jeg ikke. Bursdagsmiddag og kaker skal vi ta i påska, da møtes alle på hytta. Er mange som har bursdag disse to månedene, så samler de litt opp når hverdagen er heltisk. 12 bursdag på to måneder blir litt for mye å feire om alle skal ha selskap. Men det er stor sannsynlighet for st det vil skje endel i helga, men vi driver med ganske planløse heøger for vi liker å ta ting som de kommer. Så eneste unormale denne helga er egentlig at eldste skal på fest og jeg er hjemme som backup. (Hu har vært syk i lang tid og formen er veldig svingende, så greit å ha meg der om formen raser i kjelleren.) Anonymkode: 20945...933
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #24 Skrevet 1. april 2022 Resten av familien reist på 3 ulike ting. jeg skal ikke noe av det. hjemme med nesa ned i studiene. Skal passe naboens husdyr... slippe inn og ut på morgen og kveld. Handle. Prøver å få til avtale med en bizzy venninne. men vi får se om hun får tid, hun skulle passe noen barn. Ellers : Handle, Brette håndklær, rydde kjøkken. Og da tror jeg det er få andre planer..... Anonymkode: 5a7e2...b95
Anonym bruker Skrevet 1. april 2022 #25 Skrevet 1. april 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Travel helg der da. Lykke til 😊 Anonymkode: ceaa2...18e Hver helg! Hver ettermiddag. Hver uke! 😅😅 Anonymkode: b48e6...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå