Gå til innhold

Hjelp meg med aprilsnarr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å glemme hun som fikk en ung, mannlig assistent til å gå på butikken for henne for å kjøpe morkake. Han hadde visst spurt seg for butikken også, så de fikk seg også en god latter der.

Anonymkode: 97366...695

Så jævlig harry.

Anonymkode: e3a29...a77

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å glemme hun som fikk en ung, mannlig assistent til å gå på butikken for henne for å kjøpe morkake. Han hadde visst spurt seg for butikken også, så de fikk seg også en god latter der.

Hvorfor ansatte hun noen som var så stein stokk dum?

Anonymkode: e481c...3a4

Annonse

Klassikeren er, "jeg er blitt gravid". Men den tror jeg alle menn kjenner til ved dette laget.

Alternativet er jo noe helt uventet, som, "jeg har investert sparepengene våre i en NFT-apekatt som ser ut som en pannekake, jeg forventer at vi vil tjene millioner!".

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Om dere er voksne folk så dropp det. Det er aldri morsomt 

Anonymkode: 6a203...e51

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så jævlig harry.

Anonymkode: e3a29...a77

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men seriøst, hvorfor gidder dere? Det står klart i overskriften hva tråden omhandler, om dere da syns konseptet er idiotisk er dere ikke så særlig smarte selv? 

hi

Anonymkode: a2bd1...318

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men seriøst, hvorfor gidder dere? Det står klart i overskriften hva tråden omhandler, om dere da syns konseptet er idiotisk er dere ikke så særlig smarte selv? 

hi

Jeg gidder for jeg er helt ærlig nysgjerrig på hvorfor noen ansatt en ung mann som er så stein stokk dum.

Jeg nevnte klassikeren og noe vilt sprell du kan komme med også. Men du er den som vet selv best hva som passer.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gidder for jeg er helt ærlig nysgjerrig på hvorfor noen ansatt en ung mann som er så stein stokk dum.

Jeg nevnte klassikeren og noe vilt sprell du kan komme med også. Men du er den som vet selv best hva som passer.

Sorry, jeg så ikke på anonymkodene. Takk for det innlegget.

En ung mann har nok ikke begrepet morkake langt fremme i bevisstheten, og mange av oss har vel gjort tabber som kan betegnes som idiotiske uten at man mister anseelse og jobb av den grunn. Man kommer ofte lengst med å være litt raus. 

hi

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Unge menn har gjerne ikke så mye kunnskap om ting knyttet til graviditet og fødsler, og i tillegg er det en kake som heter marmorkake. Jeg tipper han var nervøs for å ikke klare oppgavene sjefen ga ham, og rett og slett ikke tenkte seg skikkelig om. De fleste mennesker har da sine blonde øyeblikk uten at det gjør dem dumme av den grunn.

De her i heimen sa jeg at jeg og flere andre hadde fått beskjed om at vi måtte være med på busser inn i Ukraina for å hente flykninger p.g.a. et koronautbrudd blant de som vanligvis var med.  

Hva med noe innen strømstøtte? Har dere fått med dere at vi som har hjemmekontor (eller jobber innom helse, eller skolen eller hva du jobber med) skal få ekstra strømstøtte, vi må bare legge inn en søknad via Enova. 

Eller at du og mannen  (om du er gift/har samboer) skal dele opp huset slik at dere begge kan motta strømstøtte. 

Anonymkode: e7cfa...42f

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De her i heimen sa jeg at jeg og flere andre hadde fått beskjed om at vi måtte være med på busser inn i Ukraina for å hente flykninger p.g.a. et koronautbrudd blant de som vanligvis var med.  

Hva med noe innen strømstøtte? Har dere fått med dere at vi som har hjemmekontor (eller jobber innom helse, eller skolen eller hva du jobber med) skal få ekstra strømstøtte, vi må bare legge inn en søknad via Enova. 

Eller at du og mannen  (om du er gift/har samboer) skal dele opp huset slik at dere begge kan motta strømstøtte. 

Med i den spøken som jeg dro her i huset var også at påskeferien måtte avlyses p.g.a. dette siden de da måtte være hjemme og passe dyr. 😂

Annonse

Den ungene her fortsatt snakker om er den gang mannen ved frokostbordet tok frem mobilen akkurat som han hadde fått en melding og leste opp at det hadde vært en omfattende vannskade på skolen så den måtte holde stengt i to uker. Dette var før korona så konseptet hjemmeskole fantes ikke og ungene trodde det ble to uker fri ;)

Den kan du vel ikke akkurat dra for kollegaene dine, men det går jo an å lage en voksenversjon med kollektivtransport, at de ikke kommer seg hjem fra jobb i dag, må ta en lang omvei e.l. pga et sprekt vannrør og stengt vei eller noe sånt.

Anonymkode: 5a3ab...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...