Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Dette har skjedd noen få ganger, veldig sporadisk. Det gir seg i løpet av noen minutter, typ 10-15, men i dag varte det godt over timen, og jeg er enda litt øm i magen noen timer senere. Til saken: Om morgenen, når blæra er veldig full, får jeg etter jeg er ferdig å urinere, kraftige smerter fra ca ved blæra og rett opp i magen og opp mot navlen. Kjennes ut som det vris og strammes noe inni der på en måte, først forsiktig, deretter mer og mer. Kan til slutt ikke stå oppreist. Kjennes ikke ut verken som uvi eller nyrebekkenbetennelse. Ingen svie, ingen "glasskår". Det kommer etter å ha presset ut siste urinen, og enkelte ganger kan jeg kjenne det bygger seg opp underveis mot slutten. Skjer aldri på dagtid, kun når blæra er veldig full om morgenen. I dag vurderte jeg lege, men så gir det seg og synes det blir litt rart å ringe for noe som er gått over. Noen som har vært ute for noe tilsvarende? Eller har en idé om hva det kan være? Vet jeg burde ringe lege, men prøver helst å unngå det. Anonymkode: f7339...0b0
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Jeg syns du skal ringe lege. At det går over betyr jo ikke at det ikke kommer igjen Jeg har opplevd lignende, men aldri i så stor smerteskala som du beskriver. Vet ikke hva det kom av, da Anonymkode: a04c0...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå