Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Jeg tåler veldig mye av mine næreste venner. Det er greit at jeg inviterer mange ganger uten at de inviterer tilbake, og det er greit at vi ikke snakkes på noen år. Rundt meg ser jeg at mange stiller veldig store krav til vennskapene sine, og at man kan bli dumpa som venninne hvis man ikke innfrir kravene. Er det ikke sånn livet er da, at man ikke har like mye å gi hele tiden? Anonymkode: a3e23...c7a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Jo, jeg tror jo at de fleste vennskap tåler både variasjoner i hyppighet og hvem som tar initiativet til kontakt. I hvert fall de vennskapene der begge har samme forventning og forståelse for at livet skjer. Anonymkode: 752dc...c60
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Det er mange på div forum som kutter ut både venner og familie. Som ber andre dumpe kjærester for det minste. Noen ganger er det grunn til å ikke ha kontakt, men veldig ofte handler det om utrygghet og relasjonsvansker. Selvfølgelig tåler man en del fra venner. Det er ikke sånn at alt de gjør og sier er ukomplisert heller. Vennskap hvor man har litt diskusjoner og også hvor man ikke møtes på lang tid, er kanskje de næreste personene. Når en først får en god forbindelse til noen så er den alltid der. Uavhengig avstand og tid siden sist. Anonymkode: af608...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå