Gå til innhold

Dere som har feriehus i utlandet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere bolig og hvor ofte får dere vært der? 

Anonymkode: bba5e...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har i Tyrkia og er der 1-2 ganger i året, men vi bodde der også fast i 3 år så den er velbrukt 🙂. Vi bruker den som base også reiser vi litt rundt når vi er der. 

Anonymkode: 07182...36d

Skrevet

Spania. Arvet. Brukes aldri og bare styr. Skal selges selv om foreldrene mine er mot det. De vil låne den gratis.

Anonymkode: f9b53...994

Skrevet

Følger denne da vi leter etter hus😊

Skrevet

Vi har hus i Spania, leiligheter i Firenze og London. Brukes ofte da min mann reiser i jobben. Som familie drar vi ofte, men pandemien la jo noen begrensninger da. Vi har biler stående, spiser for det meste hjemme når vi er der,  slik at det blir egentlig et vanlig "hverdagsliv", bare bedre klima.

Vi låner også ut til venner og bekjente. Har også noen ganger lånt ut til barnefamilier vi ikke kjenner, slik at de kunne få dra til "syden". 

Anonymkode: bfe16...e26

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi har hus i Spania, leiligheter i Firenze og London. Brukes ofte da min mann reiser i jobben. Som familie drar vi ofte, men pandemien la jo noen begrensninger da. Vi har biler stående, spiser for det meste hjemme når vi er der,  slik at det blir egentlig et vanlig "hverdagsliv", bare bedre klima.

Vi låner også ut til venner og bekjente. Har også noen ganger lånt ut til barnefamilier vi ikke kjenner, slik at de kunne få dra til "syden". 

Anonymkode: bfe16...e26

Så flott dere bidrar med å låne ut ferieboligen deres. Det er fint gjort. Håper dere har vett til å luke ut de som vil utnytte dere. 

Selv opplevde vi at "venner"  plutselig ville komme på besøk og ha gratis ferie når vi bodde i Spania. Ja, tenke seg til, de ville besøke oss i 2 ukers lange opphold. Såkalte "venner" som aldri kom på besøk når vi bodde i kalde Norge. De fikk ikke komme. Ferien får de besørge selv, akkurat som vi som må betale på lån og bil i spania. 

Anonymkode: 3aab3...912

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Spania. Arvet. Brukes aldri og bare styr. Skal selges selv om foreldrene mine er mot det. De vil låne den gratis.

Anonymkode: f9b53...994

Er det urimelig at foreldrene dine låner gratis?

Skrevet

Vi har i Spania, kjøpt av mine besteforeldre, vårt nå (har kjøpt ut mine søsken).

Vanlige år er vi nede 3-5 ganger i løpet av året. Totalt blir det 8-12 uker. I tillegg låner vi det gratis ut til foreldrene våre. Øvrig slekt må betale en liten sum som dekker utgifter som høyere strøm. 

Anonymkode: bfe75...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...