Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Besøker dere dem ofte? Anonymkode: b1f1b...d09
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Ja! Vet ikke hvoe lenge jeg får beholde min mor så vi treffes ofte. Mistet min far for noen år siden så det er viktig for meg. Anonymkode: b56fe...d81
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Nei. De er så krevende at vi har bosatt oss langt unna. Anonymkode: bbcad...959
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Ja, to ganger i uka. Jeg gjør det nok like mye som min egen del som for mammas. Vi har alltid hatt et godt og nært forhold, jeg trives enda i hennes selskap og hun er superkjærlig med barnebarna selv om hun ikke er helt den samme som før og jeg synes hun fortjener besøk på egne premisser. Anonymkode: 3d7eb...57e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Nå er ikke mamma gammel og syk, men hun er likevel "syk". Jeg trekker meg unna, orker ikke forholde meg til henne. Så den dagen hun faktisk blir gammel og syk så har hun ikke noen som stiller opp. Det er prisen å betale når man ikke investerer i barna sine. Anonymkode: e7362...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå