Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 som ikke krever noe kutting, skrelling eller andre forberedelser utover noen minutter? Helst bare åpne pose, pakke og blande i en form eller panne, eller varme i gryter. Det er så mye ute i butikkene som man kan sette enkelt sammen til en rett, men jeg trenger litt tips. Anonymkode: 400dc...e30
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Kjøttdeig, spaghetti og spaghettisaus på glass. Strimlet kylling, wokblanding og woksaus på pose Fiskekaker, burgerbrød og salat Grønnsaksris/blomkålris og lakseskiver som stekes. Gjerne litt knaskerøtter ved siden. Fiskegrateng, poteter med skall og råkostsalat på pose Blomkålsuppe med ekstra blomkålris Salatmix, cherrytomater, smårettskinke og fetaost Tomatsuppe, pasta, egg Anonymkode: e242c...ca6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Stekte fiskekaker på skive. Anonymkode: 7a9eb...ad2
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): som ikke krever noe kutting, skrelling eller andre forberedelser utover noen minutter? Helst bare åpne pose, pakke og blande i en form eller panne, eller varme i gryter. Det er så mye ute i butikkene som man kan sette enkelt sammen til en rett, men jeg trenger litt tips. Anonymkode: 400dc...e30 Laks i form. Sleng oppi litt brokkoli og paprika i samme formen og ha på litt smør, salt og pepper og inn i ovnen mens risen koker, evt med potetmos til. Og rømme. Enkelt og greit. Anonymkode: 03dab...f43
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Dere som lager slike meningsløse tråder om mat, har dere et spiseproblem? Anonymkode: ae2ae...94f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Med den innstillingen kan du jo like gjerne spise potetgull. Anonymkode: 4a8a6...7d0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Grove tortillalefser med valgfritt innhold til hver enkelt: mais, agurk, kyllingbiter, skinke, lakserester, raspa ost, fetaost, oliven, paprika, salat, dressing, rømme Anonymkode: 6257d...65b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Tusen takk for alle tips, tar gjerne i mot flere 😊 Anonymkode: 400dc...e30
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Dere som lager slike meningsløse tråder om mat, har dere et spiseproblem? Anonymkode: ae2ae...94f Du klikka deg inn i tråden for å spørre om det? Jeg er imponert. Anonymkode: c08e3...738
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): som ikke krever noe kutting, skrelling eller andre forberedelser utover noen minutter? Helst bare åpne pose, pakke og blande i en form eller panne, eller varme i gryter. Det er så mye ute i butikkene som man kan sette enkelt sammen til en rett, men jeg trenger litt tips. Anonymkode: 400dc...e30 Ferdig fiskesuppe på Rema, kutt opp litt fisk i biter og koriander👍 Anonymkode: ead2a...395
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du klikka deg inn i tråden for å spørre om det? Jeg er imponert. Anonymkode: c08e3...738 Det er ingenting å bli imponert over, og det var et seriøst spørsmål. Alle butikker er fullt av varer for enkle middager, over alt. Forslagene som kommer her vil en 7-åring helt lett tenke ut. Det er ikke sikkert du vet det, men mennesker med spiseproblemer kan fint lage slike tråder. Anonymkode: ae2ae...94f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): som ikke krever noe kutting, skrelling eller andre forberedelser utover noen minutter? Helst bare åpne pose, pakke og blande i en form eller panne, eller varme i gryter. Det er så mye ute i butikkene som man kan sette enkelt sammen til en rett, men jeg trenger litt tips. Anonymkode: 400dc...e30 Polarbrødpizza. Anonymkode: b0bff...f31
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ferdig fiskesuppe på Rema, kutt opp litt fisk i biter og koriander👍 Anonymkode: ead2a...395 Samme gjelder feks Thaisuppe , altså med kylling , chili og koriander 😊
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Med den innstillingen kan du jo like gjerne spise potetgull. Anonymkode: 4a8a6...7d0 Er det ikke akkurat for å slippe å spise potetgull at HI ber om tips? Jeg antar at hun ønsker å lage sunn mat også på de travleste dagene. Mine go-to-middager for travle dager er: - Wok - frossen wokblanding freses i panne mens man koker nudler. Frossen scampi tilsettes grønnsakene det siste minuttet. Saus lager jeg enten selv av det jeg har i kjøleskapet (ingefær, soya, chili, hoisin, oyster+++ som slenges rett i panna, en dæsj av hver) eller bruker ferdige poser med woksaus. - Kyllingsalat - krydrer noen kyllingfileter som lager seg selv i airfryer mens jeg lager en salat av det jeg har i kjøleskapet. Skjærer filetene i skiver og blander i salaten. Ofte steker jeg kyllingfiletene dagen før når jeg vet at jeg har få minutter til å lage middag. (En variasjon er å servere lefser, så blir måltidet spist som taco. ) - ostesmørbrød i ovn mens jeg kutter opp diverse rå grønnsaker til «knasking» er også en favoritt hos ungene. - omelett med brød er fort gjort, og man får gjerne brukt opp noen kjøtt-, oste- og grønnsaksrester fra forrige middag. Anonymkode: 2b4ac...2f6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 Fjordland. Ikke lov å si her inne, men det er superenkelt og faktisk godt også Anonymkode: 673c4...3bc
Himmel og hav Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 Kjøttdeiglapskaus. Kapp 1 løk, fres i stor kjele, sleng i 1 pk karbonade- eller kjøttdeig. Stek til brunt. Tøm på 1-2 poser lapskausblanding, vann så det dekker og 3-4 kuber buljong (jeg foretrekker Maggi klar kjøttbuljong). Kok i 10 minutter. En eller annen pakke med fisk fra frysedisken. Kapteinens fylte, fiskepinner el, potetmos fra pose eller frysedisk, frossen grønnsaksblanding. Ovnsbakt fiskefilet fra Findus (finnes i flere varianter), potetmos eller pasta og dampa aspargesbønner.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er ingenting å bli imponert over, og det var et seriøst spørsmål. Alle butikker er fullt av varer for enkle middager, over alt. Forslagene som kommer her vil en 7-åring helt lett tenke ut. Det er ikke sikkert du vet det, men mennesker med spiseproblemer kan fint lage slike tråder. Anonymkode: ae2ae...94f Hvem er du? Har du det bra? Sånn egentlig? Anonymkode: 4b8e4...92c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hvem er du? Har du det bra? Sånn egentlig? Anonymkode: 4b8e4...92c Følte du deg truffet? Jeg har det helt fint btw Anonymkode: ae2ae...94f
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er det ikke akkurat for å slippe å spise potetgull at HI ber om tips? Jeg antar at hun ønsker å lage sunn mat også på de travleste dagene. Mine go-to-middager for travle dager er: - Wok - frossen wokblanding freses i panne mens man koker nudler. Frossen scampi tilsettes grønnsakene det siste minuttet. Saus lager jeg enten selv av det jeg har i kjøleskapet (ingefær, soya, chili, hoisin, oyster+++ som slenges rett i panna, en dæsj av hver) eller bruker ferdige poser med woksaus. - Kyllingsalat - krydrer noen kyllingfileter som lager seg selv i airfryer mens jeg lager en salat av det jeg har i kjøleskapet. Skjærer filetene i skiver og blander i salaten. Ofte steker jeg kyllingfiletene dagen før når jeg vet at jeg har få minutter til å lage middag. (En variasjon er å servere lefser, så blir måltidet spist som taco. ) - ostesmørbrød i ovn mens jeg kutter opp diverse rå grønnsaker til «knasking» er også en favoritt hos ungene. - omelett med brød er fort gjort, og man får gjerne brukt opp noen kjøtt-, oste- og grønnsaksrester fra forrige middag. Anonymkode: 2b4ac...2f6 Hvor lenge steker du kyllingfilet i fryer? Anonymkode: a2004...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå