Gå til innhold

Noen som har vunnet i Lotto her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt hvor mye? 

Anonymkode: 0ef05...83a

Skrevet

Har alltid en kupong inne så har vunnet masse femtilapper og hundrelapper.

Det meste jeg har vunnet er 4300,-

Har også vunnet 1000,- på et flaxlodd.

Anonymkode: 580f9...75d

Skrevet

60 kr er det meste jeg har vunnet. En i veldig nær familie vant 2.5 millioner 

Anonymkode: 42a1f...a16

Skrevet

Mannen til søsteren min vant 2.millioner for ikke så lenge siden. De er de som trenger det minst! De har hus,bil,båt og hytte og drar flere ganger i året på ferieturer. 

Anonymkode: f5ff4...26a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Mannen til søsteren min vant 2.millioner for ikke så lenge siden. De er de som trenger det minst! De har hus,bil,båt og hytte og drar flere ganger i året på ferieturer. 

Ja og nå kan de reise enda mer.

Trenger ikke penger? Er vel ikke derfor man spiller. Slutt å vær misunnelig og bitter, det er usjarmerende.

Anonymkode: 32101...473

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tja, syns du det burde være en inntektsgrense for å spille Lotto? 

Jeg vet om et par som har vunnet 1 mill på flaks, bestemor vant 50.000 på Lotto for 20 år siden, ellers kjenner jeg ingen som har vunnet stort.

Vant selv nesten 6000kr på vikinglotto for rundt 6 år siden, var student på den tiden, så det kom godt med. Ellers er det stort sett bare 50-100kr som går inn (ikke hver gang selvfølgelig, kanskje hver 5.gang sånn ca).

Anonymkode: f59c6...bda

Skrevet

Ikke jeg, men jeg kjenner flere.

Pappaen til min datters bestevenninne vant ca 1.5 mill på joker

Mammaen til mannens kompis vant 4-5 mill i lotto

Anonymkode: ab944...095

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke meningen at pengespill skal være rettferdig. Det er en form for frivillig skatt der det meste av det du betaler for loddene går til et allmennyttig formål. Selvfølgelig bør det bære de som har mest fea før som vinner oftest. De med dårlig råd sløser forhåpentligvis ikke bort pengene sine på lodd. 

Anonymkode: d196a...b33

Skrevet

Har pers på 134 kroner.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...