Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 10 dager siden fødsel og jeg gråter litt hver dag og bekymrer meg litt hver dag. Føler meg ikke deprimert. Kommer meg ut på tur og elsker det lille vesenet. Har øyeblikk av lykkefølelse også. Er dette normalt? Anonymkode: 9c582...000
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Det er HELT normalt, og akkurat som det skal være. Gratulerer ❤️ Anonymkode: ea348...e96
Himmel og hav Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Jeg kunne le og grine i løpet av de samme fem minuttene de første ukene, gjerne av den samme tingen. Det er jo hormonsamba av en annen verden i kroppen etter en fødsel, så spør du meg, så er det helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Himmel og hav skrev (50 minutter siden): Jeg kunne le og grine i løpet av de samme fem minuttene de første ukene, gjerne av den samme tingen. Det er jo hormonsamba av en annen verden i kroppen etter en fødsel, så spør du meg, så er det helt normalt. Takk, dette er nummer fire, men jeg hadde visst glemt dette følelsekaoset, gitt. 😅 Anonymkode: 9c582...000
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Ja, begge gangene! Helt normalt. Hormoner i vill sving😅 Jeg gråt og lo, var nedfor og glad, bekymra og careless. Gud😅 Anonymkode: 0e210...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå