Gå til innhold

Gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere satt pris på håndkle, liten shampo og balsam, sjokolade + te? 

Anonymkode: 970c2...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig. 

Men nå får du svar fra de som har så sjelden hårtype eller en ukjent tilstand i hårbunnen at de kun kan bruke hårprodukter fremstilt av blinde nonner fra et kloster ved foten av Himalaya og som heller ikke drikker te. Eller spiser sjokolade i måneder med mindre enn 30 dager. Håndkle skulle man jo tro alle brukte, men det er sikkert noen spesielle preferanser ute og går der også  

Så gi det du tror vil falle i smak hos den du gir gaven til. 

Anonymkode: 912db...5bf

Skrevet

Og her er det svaret ;) 

Det er alltid hyggelig med en gave, men jeg er så sær at av det du nevner, så hadde jeg satt pris på sjokoladen og kanskje teen. Håndklær som ikke passer inn med de fargene jeg har på badene blir antagelig ikke brukt, shampo og balsam har jeg mine slag av som jeg liker og som passer mitt hår. Jeg hadde blitt mye mer glad for noe som kan spises, som pesto, marmelade, noe lokalprodusert som ost eller spekemat el, eller bare mer sjokolade. Alternativt blomster. Blomster blir jeg alltid, alltid glad for. 

Skrevet

Håndkle er ok, sjokolade er tommel opp, sjampo og balsam hadde gått i bosset og teen hadde jeg gitt bort (drikker ikke te). Husk at de fleste kvinner har sine egne merker de foretrekker når det gjelder såper, kremer osv., så det er ikke så lurt å gi sånt med mindre man vet merket de liker. Dette er likevel min personlige mening, du kjenner jo mottaker og vet vel om vedkommende liker det du har tenkt å gi? 

Anonymkode: d7ee8...8b6

Skrevet
Himmel og hav skrev (12 minutter siden):

Og her er det svaret ;) 

Det er alltid hyggelig med en gave, men jeg er så sær at av det du nevner, så hadde jeg satt pris på sjokoladen og kanskje teen. Håndklær som ikke passer inn med de fargene jeg har på badene blir antagelig ikke brukt, shampo og balsam har jeg mine slag av som jeg liker og som passer mitt hår. Jeg hadde blitt mye mer glad for noe som kan spises, som pesto, marmelade, noe lokalprodusert som ost eller spekemat el, eller bare mer sjokolade. Alternativt blomster. Blomster blir jeg alltid, alltid glad for. 

Så håndklær må ha riktige farger i skittentøyskurv og I skap også? 

Og så er det jeg som blir beskyldt for å ha OCD her :-O 

Anonymkode: 064a2...443

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og så er det jeg som blir beskyldt for å ha OCD her 😮

Hun tenker nok på når de henger framme. Jeg bruker forøvrig også kun håndklær i rett farge på hovedbadet, hvis vi får håndklær i gave havner de oppe på ungene sitt bad.

Anonymkode: d7ee8...8b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Og så er det jeg som blir beskyldt for å ha OCD her 😮

Ja, jeg liker det sånn. Jeg har like tallerkener til alle når jeg dekker bordet også. Sjokkert?

Skrevet

Jeg setter alltid pris på tanken bak en gave. Ikke alltid det treffer meg 100%, men det uttrykkes selvfølgelig ikke til giveren. 

I dette tilfellet hadde jeg beholdt håndkleet og sjokoladen. Teen hadde mamma fått og shampo+balsam hadde blitt regiftet til en niese (sammen med noe annet) ved en senere anledning. Jeg elsker regifting. 

Anonymkode: 5a46f...019

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hadde dere satt pris på håndkle, liten shampo og balsam, sjokolade + te? 

Anonymkode: 970c2...8fb

Håndkle: sannsynligvis ikke, da vi bruker håndklær i samme fargetoner, og jeg er nøye med hvilke jeg velger meg. Sjampo og balsam hadde sikkert gått fint. Sjokolade: trolig ikke, da jeg veldig sjelden liker det. Te: kanskje. Igjen: stor fare for bom.

Det betyr likevel ikke at jeg ikke setter pris på gaver, og er takknemlig for tanken bak.

Skrevet

Ja til sjokolade og håndkle, gjerne badehåndkle. Nei til shampo og balsam for det er så forskjellig hva folk bruker. Jeg fikk det selv til jul, og det er så kjedelig for jeg kan ikke bruke det. Te liker jeg ikke, men hvis mottaker liker te og sjokolade så er det jo fint.

Anonymkode: 48916...51e

Skrevet

Som med alle andre gaver må du se an hvem som skal få det.

Anonymkode: 6657f...da7

Skrevet
Himmel og hav skrev (3 timer siden):

Ja, jeg liker det sånn. Jeg har like tallerkener til alle når jeg dekker bordet også. Sjokkert?

Er det noe jeg ikke er, så er det sjokkert for å si det sånn. 

Skrevet

Ja jeg hadde satt pris på alt ❤️ Det jeg ikke hadde event brukt, hadde blitt brukt av ungene eller i regifting.

Skrevet

Vi har like håndklær i samme farge, en type hjemme, og en på hytta, jeg bruker spesialshampo, bruker aldri balsam og drikker bare grønn te. Sjokoladen hadde jeg spist 😅

Anonymkode: 23e44...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...