Gå til innhold

Sterke smerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Dra til legen igjen for å få smertestillene som hjelper litt, men få også en henvisning til fysioterapaut. Fysioterapauten kan finne ut hvor du har vondt og kan gi deg råd om hva du skal gjøre og ikke gjøre for å bli bedre. Med muskulære smerter så er det noe du har gjort eller gjør feil med kroppen, da må du finne måten du kan vedlikeholde kroppen på slik at det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: d3291...64a

Jeg går fast til fysioterapeut, det har ikke hjulpet til nå 😔 jeg har gjort "mye galt". Hat bært mye på ungene.. det gjør jeg fortsatt. Mye løfting osv. Har ikke hatt tid til meg selv osv.. men jeg burde vell forventet LITT bedring? 

Anonymkode: 6dd6b...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går fast til fysioterapeut, det har ikke hjulpet til nå 😔 jeg har gjort "mye galt". Hat bært mye på ungene.. det gjør jeg fortsatt. Mye løfting osv. Har ikke hatt tid til meg selv osv.. men jeg burde vell forventet LITT bedring? 

Er du sykemeldt? Hvis ikke bør du snakke om legen eller fysioterapeuten din om det. Du kan jo ikke forgå av smerter mens du har ansvar for barn. 

Anonymkode: 54b36...313

Skrevet

Minner mye om prolaps, uten at jeg kan vite det. Har du noen som kan hjelpe deg litt i denne vanskelige tiden? Et familiemedlem eller en god venn som kan «bo» litt hos deg? 

Anonymkode: d14ed...c10

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er du sykemeldt? Hvis ikke bør du snakke om legen eller fysioterapeuten din om det. Du kan jo ikke forgå av smerter mens du har ansvar for barn. 

Anonymkode: 54b36...313

Ja, er gradert sykemeldt, men er ikke jobben som er problemet. Er hjemmesituasjonen. Og den er ikke mye å gjøre med. Jeg må bare lide. Men begynner å bli redd nå og fortvilet. Lurer på om jeg aldri blir bra 😢

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Minner mye om prolaps, uten at jeg kan vite det. Har du noen som kan hjelpe deg litt i denne vanskelige tiden? Et familiemedlem eller en god venn som kan «bo» litt hos deg? 

Anonymkode: d14ed...c10

Nei, jeg må bare lide. Puster meg gjennom dagen. Skjelver av smerte til tider. Helt forferdelig. Begynner å bli redd 😢hva skal jeg gjøre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Nei, jeg må bare lide. Puster meg gjennom dagen. Skjelver av smerte til tider. Helt forferdelig. Begynner å bli redd 😢hva skal jeg gjøre? 

Men du kan faktisk ikke løfte tungt hvis du har prolaps, og det vet du ikke om du har.. Tunge løft ved prolaps kan gi deg varige lammelser i verste fall. Nå må barnas far eller andre løfte på barna! Og har du tre barn er vel den eldste ganske stor og kan hjelpe til?

Anonymkode: 2e1d9...562

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Men du kan faktisk ikke løfte tungt hvis du har prolaps, og det vet du ikke om du har.. Tunge løft ved prolaps kan gi deg varige lammelser i verste fall. Nå må barnas far eller andre løfte på barna! Og har du tre barn er vel den eldste ganske stor og kan hjelpe til?

Anonymkode: 2e1d9...562

Den eldste er 4 år. Ingen hjelper meg. Det er opp og ned fra sengen og stolen, stellebord og bilen. Jeg har jo ingen valg. Jeg er fortvilet!  Jeg lider hver eneste dag. Føler meg ikke hørt. Ringte legevakten, de sa ring fastlegen! Fastlegekontoret sa at jeg måtte skrive e konsultasjon 

Jeg holder ikke ut 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Den eldste er 4 år. Ingen hjelper meg. Det er opp og ned fra sengen og stolen, stellebord og bilen. Jeg har jo ingen valg. Jeg er fortvilet!  Jeg lider hver eneste dag. Føler meg ikke hørt. Ringte legevakten, de sa ring fastlegen! Fastlegekontoret sa at jeg måtte skrive e konsultasjon 

Jeg holder ikke ut 

Dette går jo ikke HI. Barnas far må ta ungene og du må på sykehus. Du bør få med deg noen på legevakta som kan sette foten KRAFTIG ned!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...