Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Hva gjør dere når saken er så fæl at det nesten ikke går an å bære og man ikke har lov å snakke med noen om den? Anonymkode: 2bf06...62f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Legger det fra meg i rettssalen og går hjem med andre tanker. Man skal være ganske tøff og robust for å ha et slikt verv. Hvis du ikke tror du kan takle en grotesk sak, så ikke takk ja til det. Anonymkode: 23ec3...a5d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #3 Skrevet 28. mars 2022 Du bør ikke være meddommer om du ikke takler det. Anonymkode: 14392...c79
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Du bør ikke være meddommer om du ikke takler det. Anonymkode: 14392...c79 Jeg er ganske så tøff og lar meg ikke enkelt vippe av pinnen, men egne reaksjoner er det ikke alltid man er forberedt på. Anonymkode: 2bf06...62f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #5 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg er ganske så tøff og lar meg ikke enkelt vippe av pinnen, men egne reaksjoner er det ikke alltid man er forberedt på. Anonymkode: 2bf06...62f Hva slags erfaringer har du fra før da? Jeg er ikke meddommer altså, og kunne aldri vært det pga min personlighet. Syns du er tøff som vurderer det. Anonymkode: 004d6...6f6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #6 Skrevet 28. mars 2022 Etter en vond sak gikk jeg og den andre meddommeren og tok med oss en kaffe, satte oss på en benk i parken og snakket sammen for å "tømme hodet" før vi dro hjem. Man kan også be om å få snakke med dommeren eller noen andre. Ellers er jeg en stor fan av å snakke høyt med meg selv om saken (late som jeg blir intervjuet) i bilen på vei hjem, når jeg pusler i hagen osv og det kan jeg gjøre i mange dager, helt til jeg har snakka det ferdig. Anonymkode: c9efd...8ba
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #7 Skrevet 28. mars 2022 Jeg er. Har vært heldig og hatt enkle saker frem til nå, så har ingen tips til deg. Følger tråden for å se om det kommer noen gode råd. Anonymkode: 144e7...9c5
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2022 #8 Skrevet 29. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Etter en vond sak gikk jeg og den andre meddommeren og tok med oss en kaffe, satte oss på en benk i parken og snakket sammen for å "tømme hodet" før vi dro hjem. Man kan også be om å få snakke med dommeren eller noen andre. Ellers er jeg en stor fan av å snakke høyt med meg selv om saken (late som jeg blir intervjuet) i bilen på vei hjem, når jeg pusler i hagen osv og det kan jeg gjøre i mange dager, helt til jeg har snakka det ferdig. Anonymkode: c9efd...8ba Dette. Vi kan eventuelt snakke med dommeren og den andre meddommeren. Anonymkode: 79541...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå